בשבוע שעבר חטף אמאד דיאלו את הכדור בתוספת הזמן של ההארכה ברבע גמר הגביע האנגלי מול ליברפול, הוציא את מנצ'סטר יונייטד למתפרצת, שבסיומה הוא קיבל בחזרה את הכדור על סף הרחבה ושלח בעיטה שנעצרה רק ברשת. יונייטד פיגרה 3:2 רק שמונה דקות קודם לכן, וזה היה שער השני של דיאלו במדיה, הראשון זה שלוש שנים, שקבע מהפך בסיום (3:4) ושלח את הקבוצה לשלב הבא על חשבון היריבה המושבעת.
דיאלו בן ה־21, שבדקה ה־85 עלה מהספסל להופעתו הרביעית בלבד העונה, חגג את השער בטירוף, כיאה לרגע ולמשחק, שייכנס לפולקלור של אולד טראפורד ועליו יסופר לאוהדי יונייטד הצעירים בשנים הבאות. הוא הוריד את חולצתו והציג אותה לראווה, רק שכפי שהעיד לאחר המשחק, הוא שכח שקודם לכן כבר נשלף לחובתו כרטיס צהוב. השופט ג'ון ברוקס עשה את מה שקובעת במפורש חוקת הכדורגל והראה לו את הצהוב השני. יונייטד שמרה על היתרון עד לסיום, אבל רק אחרי דקה של דפיקות לב מואצות בעשרה שחקנים. בכל מקרה, תוצאת הסיום לא משנה - זה מוגזם להעניש שחקן בכרטיס צהוב על הורדת חולצה, בטח כשמדובר בצהוב שני, וזה חוק די מטופש שצריך לבטל.
שחקנים צריכים להיות מסוגלים ליהנות מרגעים כאלה, ואין שום בעיה בדרך הזו שבה ניתן להביע רגשות, שגם הקהל אוהב. הורדת חולצה הרי לא פוגעת או מתגרה באף אחד, אבל לא רק העובדה הזו הופכת את החוק לכה ביזארי, אלא גם שכמעט בכל החלטה אחרת ניתנת לשופט אפשרות להפעיל את שיקול דעתו. במקרה של נגיעת יד, למשל, הוא צריך להחליט אם היא הייתה מכוונת. אבל בכל הנוגע להורדת חולצה - החוק הוא חד־משמעי. דיאלו חגג את השער הגדול בחייו, שממש לא מן הנמנע שימשיך להיות כזה גם בסיום הקריירה שלו, ומתחת לחולצת המשחק שלו חיכתה חולצה תרמית ארוכה – על זה הוא נשלח למקלחת מוקדמת. מצער שדבר כזה עלול לפגוע בקבוצה, וניתן רק לדמיין מה היה עובר על השחקן לו יונייטד הייתה מאבדת את היתרון.