אחרי שנים שבהן הקטגוריה הרווחית ביותר הייתה הפירות והירקות, למרבה ההפתעה קטגוריית המזון הרווחית ביותר עבור שופרסל בשנה האחרונה היא מוצרי החלב. מהדוחות השנתיים עולה כי במוצרי החלב שתופסים 14% מכלל המכר של הרשת, שיעור הרווחיות הגולמי 26%. לשם השוואה, שיעור הרווחיות הגולמי של בשר וקפואים הוא 20% והרווחיות הגולמית של פירות וירקות 23%.
מוצרי החלב בראש, למרות ששליש מהם נמכרים במחיר מפוקח. כלומר את עיקר הרווחיות משיגה שופרסל דרך הלא מפוקחים, כמו גבינות צהובות, יוגורטים, גבינות קשות, ועוד. בשופרסל טוענים כי ההסבר טמון במותג הפרטי של הרשת שרווחי יותר. עוד סיבה היא ככל הנראה המעבר של הציבור למוצרי פרימיום עם רווחיות גבוהה יותר. עוד עולה כי שיעור הרווחיות עלה לעומת שנה קודמת ב-1% - מה שיכול להעיד על עליית מחירים או על שיפור תנאי הסחר מול המחלבות.