הסניף הראשון של קרוקס, נעלי הגומי עם החורים שרבים הגדירו כ"שיא הכיעור" נפתח בישראל בתחילת שנות האלפיים והמותג הפך להצלחה אדירה. אבל מהר מאוד הגיעה גם הנפילה. כעת, אחרי שיותר מ-60 סניפי המותג הפכו במיתוג מחודש לסניפי WeShoes, מגיע הקאמבק. הנעל שוב חזרה להיות להיט מכירות היסטרי והיבואנית, חברת קולנוע חדש (תמוז), שבבעלות מפיץ הסרטים עמוס הורוביץ, פותחת סניפים של המותג מחדש.
קרוקס נוסדה בקולורדו ב-2002, כגלגול של מותג קנדי של נעלי שיט. המותג הפך ללהיט בעולם ובעיקר בישראל שהייתה אחד השווקים הגדולים ביותר שלו. קרוקס הפכה להיות הנעל הכי נמכרת והכי מושמצת בשל העיצוב המגושם שלה. ב-2008 מניית החברה העולמית התרסקה כתוצאה מהמשבר הכלכלי העולמי. ב-2014 היא סגרה כ-100 חנויות בעולם ופיטרה אלפי עובדים.
בשיא ההצלחה היו לקרוקס 60 חנויות בארץ אך כשקרנו של המותג ירדה, המיתוג של החנויות שונה לקרוקס אנד מור, שכן היבואנית מוכרת מותגים נוספים כמו בלנדסטון, קנאקן, שול ודזיגואל ומייצרת מותגים פרטיים כמו סבנטי ניין. ב-2016 היא החליפה שוב את שם הרשת ל-WeShoes. רשת קרוקס החדשה, תפעל לצד WeShoes. המותג חזר לפרוח בעת משבר הקורונה בשל היותו מותג נעלי נוחות. הוא הציג עלייה של 4% במכירות ברבעון הראשון של 2021 וכעת נחשב למותג הנעליים מספר 2 בעולם, שאינו נעלי ספורט. אחרי הקורונה גילו את המותג הצעירים בטיקטוק וכפכפי הקרוקס המחוררים הפכו שוב ללהיט. החלו לצאת מהדורות מוגבלות, נערות אופנתיות החלו לאמץ את המותג וההייפ סביבו רק גדל. המותג הציג שיתופי פעולה ודרופים מצומצמים של דגמים בעיצוב ליווייס, בלנסיאגה, סלהי במברי, MCM, סימון רושה ולהקת הקיי פופ aespa. הם משחררים כל הזמן עיצובים בשיתוף מותגי פופ כמו מקדונלד'ס, בוב ספוג, ברבי וסבן אילבן. בנוסף הצליחו בקרוקס להפוך ללהיט דגמי פלטפורמה ועקבים. הפופולריות של המותג בקרב דור Z עלתה גם בזכות מכירת ג'יביטס (Jibbitz), קישוטי צ'ארם פופיים שמצמידים לחורים של קרוקס שמאפשרים פרסונליזציה של הנעל וסלבריטאים חובבי קרוקס כמו ג'סטין ביבר ופוסט מאלון. הן גם נחשבות לנעליים עמידות וניתנת למיחזור עם טביעת רגל פחמנית מתונה. לקרוקס יש לא מעט חיקויים זולים, אבל אין לו כמעט יבוא מקביל לארץ. מבדיקה עולה שהמחירים של קרוקס בישראל גבוהים ממחירי ארה"ב ובריטניה בגובה המע"מ פחות או יותר, אך יש גם פערים גדולים יותר. למשל דגמים שנמכרים בארץ בקרוב ל-400 שקל, נמכרים בארה"ב בכ-300 שקל. נעלי קרוקס פשוטות שנמכרות בארץ ב-120 שקל נמכרות בבריטניה בחצי מחיר ובארה"ב ב-80 שקל. נראה שיש במותג כל הזמן עליות מחירים בדגמים מסוימים, בעיקר בדגמי ילדים ושהוא מכוון למכירה של דגמים יקרים יותר, בעקבות שיתופי הפעולה עם מעצבים.