יהיה בסדר

עומס מוצרי הביוטי על המדפים, שכולל התפתחות אבולוציונית לא נורמלית של תתי-קטגוריות, מצליח לא פעם לבלבל אתכן, והאמת – גם אותי. "העולם דוהר קדימה במטרה להשיג תוצאות משמעותיות גם בבית", מסבירה ליאת הלפרט פליסר, סמנכ"לית הדרכה של דרמלוג'יקה ישראל. "התהליך הטיפולי מתחיל כבר בלילה, עם ניקוי עוצמתי שמכיל חומצות ותכשיר פעיל עם רטינול או רטינואידים. בבוקר השגרה כמובן תלויה בכמה רוצים להשקיע: ניקוי, לחות והגנה זה בסיסי, וכל השאר נתון להחלטה". אז כדי לעשות סדר הנה ההמלצה המושכלת שלה:
שלב ראשון: ניקוי בתכשיר האהוב עלייך
שלב שני: עד פעמיים בשבוע – פילינג
שלב שלישי: עד פעמיים בשבוע – מסכה
שלב רביעי: טונר/ תרסיס לחותי
שלב חמישי: סרום המתאים לצורכי העור (ויטמין C, אנטי-אייג'ינג, הבהרה וכיוצא בזה)
שלב שישי: קרם עיניים
שלב שביעי: לחות עם הגנה, או כל מוצר בנפרד (מינימום 30spf)

יומני הנסיכה

כן קונספירציה, לא קונספירציה, נהגו נכון, נהגו לא נכון – לא משנה מה נאמר, בשורה התחתונה, קייט מידלטון חולה בסרטן. וזה באסה. אז כמובן שקודם כל מאחלת לה החלמה מלאה פלוס, ושאמן שבקרוב תחזור להשתמש בכל מוצרי הביוטי שהיא אוהבת – כי אתן יודעות, לסרטן חוקים משלו גם כשמדובר במוצרי טיפוח, איפור ושיער.
המוצרים שקייט אוהבת במיוחד:

קשרי חוץ

התחזית לסוף השבוע הקרוב: חם ומגניב. אז לא תצאו לשוטט? הנה כמה רעיונות שכוללים גם התאווררות וגם שופינג:
1. הטבעת הזו (של שרון גוטמן טפר, 600 שקל) והשרשראות (של דלית זוננפלד, 240 שקל לשתיהן יחד) הן דוגמה אחת מני רבות שיחכו לכם ב"יוצרים אביב", סוף שבוע של בתים פתוחים בזכרון יעקב, מושבה שתמיד נעים וכיף להסתובב בה.
2. רוצים לחדש נעליים? (החל מ-550 שקל, Dr H) לקנות וינטג' ויד שנייה? (כמו למשל הג'ינסים האלה של "השור הזועם", החל מ-180) או ליהנות ממעצבים מקומיים? כל אלו יחכו לכם ביריד De-Kollectiv בבית המכולות ביפו. גם אם לא תמצאו כלום, סיבוב אח"כ בים והנפש טיפה נרגעת, באחריות.
3. בבנימינה (בסמוך לחנות גרין קווין ולמתחם הספירלה, רחוב המלאכה 10-8), בשישי ושבת, מתקיים יריד "באות בטוב" שמשתתפות בו מעצבות מתחומים מגוונים שנאלצו בעקבות המצב להתרחק מבסיס האם שלהן בדרום ובצפון. תוכלו למצוא שם בין השאר איורים של נועה שרף מקיבוץ דפנה (200-100 שקל) ואת מגלאיה - תיקים מאוירים של אפרת אטיאס משניר (250-199 שקל).

שוק איכרים

עם כל הכבוד למשלוחי פרחים או יין, שאני אוהבת עד מאוד, אם תרצו לשמח אותי באמת תוכלו לשלוח לי מגשים של פירות או ירקות. למה? כי אין דבר בעולם שיכול להעלות לי את מצב הרוח כמו מישהו או מישהי שעשו את מה שאני כה רוצה לעשות אבל, איך נאמר, מתעצלת. ובינתיים, עד שכל זה יקרה, ובעיקר כיוון שלפעמים בא לי לגוון את הדפסי הפרחים והדקלים שיציפו אותנו ממש תכף על הקולבים, הנה כמה אופציות אופנתיות שלגמרי מעלות ריר: