זוכרים, תחילת העונה, אלירן עטר נעלם בפתאומי לחו"ל ורצו מיליון שמועות? ההסבר היה שהוא טס לנקות את הראש. מה שבחשבון בדידים פשוט לימד שהראש שלו לא נקי.
בכל מקרה, אני גאה ונרגש לבשר שהראש של עטר נקי, מצוחצח, נוצץ, ניחוח לימונית, לכבוד פסח, ולכבוד כל מה שקשור לכדורגל. בשישי, נגד נוף-הגליל, כשבני-יהודה שלו פיגרה, עטר קיבל עומק לרחבה, ובנגיעה אחת שלח חץ לימנית הרחוקה; ואז עם העקב, בישל את השני. וזה אחרי שבשבוע שעבר, נגד עפולה, כבש והוסיף שני בישולים.
האמת היא שאין לעטר ברירה, אלא לתת בראש. גם כי לבני-יהודה אין יותר מדי כלים מקדימה. וגם, כי ראינו מה קרה לכתומים לאחרונה נגד הפועל ר"ג, כשעטר קיבל אדום. הקבוצה פשוט התפרקה. נגד נוף-הגליל, בכל אופן, זה הספיק רק לתיקו. תיקו שאיכשהו הקפיץ את בני-יהודה למקום הראשון על חשבון קריית-שמונה ששוב פישלה. בקיצור, תשעה מחזורים נותרו. החבר עטר, תשתדל להישאר בארץ בתקופה הזאת, בסדר? אה, וראש נקי, ניחוח לימונית.
ˆ ˆ ˆ
ונעבור למבזק בהול מתחום המדע. משהו פורץ דרך במיוחד: סימני חיים התגלו באצטדיון הסוכרייה.
אחרי חמישה הפסדים רצופים, אחרי שהיה נדמה שהחלה ולשקוע לאיטה לליגה השלישית, כמו איזה טיטניק, פתאום ניצחון. פתאום הפועל עפולה. מה שאומר שיוסי ג'נאח, המאמן החדש יחסית, חתום סוף-סוף על נקודות ליגה משלו. ושאולי, המדע הצליח למצוא קבוצה יותר מבאוסה מעפולה - הפועל ראשל"צ, שקיבלה ממנה שלוש. בכל מקרה, טוב שעפולה עוד כאן. לא היינו רוצים להיתקף עם עונה גמורה ועם פלייאוף תחתון לפרוטוקול. שפרעם אחת זה מספיק.
ˆ ˆ ˆ
חצי מילה לאורדונים. הפועל ר"ג שלכם היא אחד הפספוסים.
גידי קאניוק על תקן בעל הבית באמצע, שגיא דרור על תקן המתעתע מהאגף, יניב מזרחי על תקן הקודקוד. את הפוטנציאל ראינו בשישי, נגד טבריה, שיצאה ממנה בשן ועין ונקודת ליגה. ועוד קודם, בהתפוצצות על בני-יהודה. חמישייה שאחריה אתה אומר, השמים, או גבעתיים, זה הגבול. ר"ג שווה יותר ממקום 12, זה ברור. כמה חבל שבגלל ענייני מנטליות, במקום אוויר פסגות ייגזר על החבורה של מנחם קורצקי להיאבק נגד הירידה. מזל שיש לה שם את עפולה וראשון, אלה מהמדע.
ˆ ˆ ˆ
תוצאות המחזור ה-28: נוף
-הגליל - בני-יהודה 2:2. לנוף הגליל: יבגני ברקמן (43 בפנדל), דולב אזולאי (79). לבני-יהודה: אלירן עטר (66), מוטי ברשצקי (75). קריית-שמונה - אום אל-פאחם 2:0. גל לוי (27), דובב גבאי (37). הפועל ר"ג - עירוני טבריה 0:0. כפר-סבא - נס-ציונה 2:2. לכפר-סבא: אור אינברום (53), בנג'מין קוקו (83). לנס-ציונה: שון מלכה (13), ג'וזף אדה (25). הפועל עפולה - הפועל ראשל"צ 1:3. לעפולה: רז כהן (3), נהוראי יפרח (59), לביא שוקרון (72). לראשל"צ: יובל ששון (55). (ספי פסטרנק)