נבחרת הג'ודו נמצאת בימים אלה במחנה אימונים בטוקיו, ואתמול מצאו את עצמם שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק בהפגנה פרו-פלסטינית. השניים ניסו להתווכח עם המפגינים - ולאחר מכן שיתפו את החוויה. בעוד פלצ'יק הצליח "לנהל שיח מכבד עם מפגין עזתי", כך לפי דבריו, מוקי טען שהמפגינים חטפו את חליפת הג'ודו שלו. מאוחר יותר השניים מחקו את הפוסטים שלהם.
"אחרי אימון בוקר מתיש, הלכתי לאכול ובדרך מצאתי את עצמי בהפגנה פרו-חמאס", סיפר מוקי. "כל כך עצוב לי לראות שהם בורים, שהם לא יודעים את המידע הנכון, ניסיתי להילחם על האמת בשביל מדינת ישראל - והיה לי הרבה יותר קשה מהאימון. כחלק ממה שהם עשו, הם פשוט לקחו לי את החליפה, פשוט חטפו אותה וברחו".
פלצ'יק סיפר: "בשלב מסוים הוצאתי חליפת ג'ודו עם דגל ישראל ולבשתי אותה. לעולם לא אעמוד מהצד כשעושים הפגנות חרפה נגד המדינה שלי".

סנסציה בכדורסל: ב"ש הדיחה את חולון מהגביע

הקסם של הגביע שוב עבד. הפועל באר-שבע , שמדורגת אחרונה בליגת העל, עלתה לראשונה לחצי גמר הגביע אחרי 83:88 סנסציוני על הפועל חולון, שתיעדר משלב ארבע האחרונות שנה שנייה ברציפות. ג'קינן גאנט וגרנט שרפילד הובילו את האדומים עם 23 ו-19 נקודות בהתאמה, 22 נקודות של קווין הרווי לא הספיקו לחולון.
במשחק המסקרן של רבע הגמר תארח הערב (18.00) הפועל ירושלים את הפועל ת"א. מחזיקת הגביע מגיעה בצל הפיטורים של המאמן איליאס קאנצוריס ותרצה לנקום ביריבה שניצחה אותה בארבעת המפגשים האחרונים.
במשחק במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל לא התקשתה מכבי ת"א מול הפועל גליל עליון בחוץ והביסה אותה 67:103 במשחק שלמעשה הוכרע כבר ברבע הראשון. זה היה ניצחון ליגה ה-13 ברציפות לקבוצה של עודד קטש. בלט במכבי ת"א: רומן סורקין עם 18 נקודות. בגליל קלע חן גיא 15.
(סתיו איפרגן, אפרת עמורבן)