הפרמייר-ליג של העונה היא חגיגה גדולה מתמיד בכל הקשור למאבק בצמרת, ואתמול נכתב פרק נוסף במרוץ האליפות הצמוד וההפכפך. 0:0 בין מנצ'סטר סיטי לארסנל באיתיחאד שירת בעיקר את ליברפול, שקודם לכן ניצחה בביתה 1:2 את ברייטון ועלתה לפסגה על חשבון התותחנים.
את המהפך בטבלה השיגה ליברפול בזכות מה שהפך לסימן ההיכר שלה העונה - מהפך במשחק. הניצחון על ברייטון, הכבשה השחורה של המייטירדס בעונות האחרונות, היה השביעי שלהם העונה במשחק ליגה בו כבר היו בפיגור, מה שקבע שיא מועדון.
1 צפייה בגלריה
yk13864940
yk13864940
(צילום: רויטרס, Molly Darlington)
דני וולבק העלה את האורחת ליתרון מפתיע כבר אחרי 87 שניות, אבל לואיס דיאס השווה (27) ומוחמד סלאח כיפר על מספר רב של החמצות כשקבע את תוצאת הסיום (65). כעת, יורגן קלופ, בעונתו האחרונה כמאמן ליברפול, מסתכל על כל הליגה מלמעלה כשנותרו תשעה מחזורים לסיום – אולי בדרך לאליפות שנייה.
במשחק המאוחר, בין פפ גווארדיולה לתלמידו מיקל ארטטה, ארסנל בעיקר התרכזה בלא לספוג, וסגרה היטב את התקפת האלופה. אפשר היה להבין את הגישה ההססנית של הקבוצה הלונדונית, מאחר שהיא לא ניצחה את סיטי בחוץ מאז ינואר 2015. המארחת, מנגד, החזיקה המון בכדור (72 אחוז מהזמן) אך התקשתה לייצר מצבים מסוכנים. לקראת הסיום היא לחצה, אבל התוצאה לא השתנתה. לעומת זאת הטבלה, כידוע, בהחלט כן.