מכבי ת"א תגיע למשחק העונה בשבוע הבא עם יתרון מבטיח של עשר נקודות, בעקבות ההפסד הביתי המפתיע של מכבי חיפה אתמול לבני-ריינה, אבל הסערה בעקבות הניצחון שלה על בני-סכנין מסרבת להירגע – בגלל פסילת השער השנויה במחלוקת של סכנין על ידי השופט אביעד שילוח.
שילוח נקרא למצלמות על ידי שופט ה-VAR גל ליבוביץ', ולאחר שצפה בהילוך החוזר פסל את השער שהבקיע זאהי אחמד בדקה ה-72, במצב של 0:0, בנימוק לעבירה שביצע מוחמד שכר בתחילת המהלך. לקראת סיום המשחק מכבי ת"א הבקיעה פעמיים וניצחה 0:2. באיגוד השופטים גיבו אתמול את ההחלטה של שילוח: "בוצעה עבירת הכשלה על שחקן מכבי ת"א גבי קניקובסקי בתחילת המהלך ההתקפי, ולכן פסילת השער מוצדקת. הטענה כי לא היה מגע בין שחקן סכנין מוחמד שכר לקניקובסקי נשללת לחלוטין. ניתן לראות כי יש מגע באופן ודאי בין רגל שמאל של שכר לרגל שמאל של קניקובסקי. כתוצאה מהמגע, רגליו של קניקובסקי נתקלות אחת בשנייה והוא נופל לקרקע".
1 צפייה בגלריה
yk13864990
yk13864990
(צילום: עוז מועלם)
לפי כן, בסכנין וגם במכבי חיפה רתחו על ההחלטה. "זה פשוט מביך ומביש", טען גורם באלופה. "הכי קל שייתנו למכבי ת"א את האליפות על מגש ושיפסיקו את הליגה". בסכנין טענו: "השופט נהג במעשה טיפשי וקשר את מעידת שחקן היריבה לשחקן סכנין. חבל מאוד לגזול משחקן את הישגיו. חבל מאוד על שיפוט עם כוונה תחילה". (נדב צנציפר ושמעון אלבז)
ליגה לאומית. הערב (19.00) בהשלמת המחזור ה-28: כפר-קאסם – מכבי הרצליה, בני-שפרעם – הפועל עכו, מכבי יפו – הפועל רמה"ש.