מרקו בלבול מונה למאמן מכבי נתניה. בלבול יהיה המאמן השלישי העונה על הקווים בנתניה, אחרי רן קוז'וך וגיא צרפתי, שסיים אתמול את תפקידו.
רק לפני כשלושה חודשים מונה צרפתי לתפקיד המאמן, כשהחליף את קוז'וך. ההתחלה הייתה מבטיחה עם חמישה ניצחונות בששת המחזורים הראשונים תחת הדרכתו, אך מאז צברו הצהובים-שחורים רק 4 נקודות מ-30 אפשריות. כעת הם רחוקים רק שלוש נקודות ממ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום, אצלה הם יתארחו במחזור הקרוב.
קבוצתו האחרונה של בלבול בכדורגל הישראלי הייתה מכבי חיפה, עימה סיים במקום השני בעונת 2019/2020. לאחרונה היה עוזרו של אברם גרנט בנבחרת זמביה. ברזומה שלו ניתן למצוא גם את אימון הנבחרת הצעירה, בני סכנין ומכבי פ"ת. בלבול גם היה עוזרו של וילי רוטנשטיינר בנבחרת.
"הבוקר הגענו להחלטה, אני ביחד עם ההנהלה, שלטובת המועדון, מוטב להיפרד", כתב צרפתי בהודעת הפרידה, "מכבי נתניה חשובה ממני, וזו ההחלטה הנכונה לשני הצדדים".
ממכבי נתניה נמסר: "אנו מעריכים את הנחישות והמסירות שגיא הפגין באימון הקבוצה בתקופה מאתגרת זו ומודים לו על לקיחת האחריות על מצב הקבוצה".

קין רוצה דאבל

הערב ייערכו שני משחקים במסגרת רבע גמר גביע המדינה. רובי קין ומכבי ת"א רוצים לעשות צעד בדרך לדאבל אפשרי כשיתארחו (20.30) אצל מכבי פ"ת של רן קוז'וך. במשחק על טהרת הליגה הלאומית תפגוש (19.30) הפועל קריית-שמונה את הפועל נוף הגליל.
עצורים בחיפה. משטרת ישראל הודיעה כי אוהדי מכבי חיפה תקפו שלשום שוטרים, ששלושה מהם נזקקו לטיפול רפואי, בתום המשחק בסמי עופר בין האלופה לבני ריינה. מהמשטרה נמסר גם כי שלושה חשודים בהפרת סדר ותקיפת שוטרים נעצרו והועברו לחקירה.
לאומית. מחזור 28: מכבי יפו - רמה"ש 2:2. ליפו: גיל יצחק (37 בפנדל), עמית כהן (89). לרמה"ש: עצמי (גל מאיו 44), ריצ'רד קולה (61 בפנדל). מ.ס כפר-קאסם - מכבי הרצליה 3:0. ברק לביא (27), סקו דומביה (62), רועי דוד (93). בני-שפרעם - הפועל עכו 1:0. רווה אסייג (17 בפנדל). (ספי פסטרנק)