בכל מפעל, בכל אולם, בכל מזג אוויר: מכבי ת"א מכוונת הפעם לדאבל. היא בדרך הנכונה לשם עם 17 ניצחונות רצופים, כולל 72:104 מוחץ אתמול בהיכל על מכבי ר"ג וכרטיס לחצי גמר הגביע. אגב, הפעם האחרונה שבה מכבי רשמה רצף כזה הייתה בעונת הזכייה האחרונה ביורוליג לפני עשר שנים. ווייד בולדווין, שנבחר לשחקן חודש מארס ביורוליג, סיים עם 17 נקודות, אייזיאה מיילס ברג סיים עם 19 מנגד. ביום חמישי מחכה משוכה יותר רצינית: ברצלונה בחוץ.
המאבק על האולם. לאחר הסרת ההגבלה על השימוש באולם בכפר בלום, בגליל עליון האמינו כי יחזרו הביתה, אך המינהלת עומדת על כך שהקבוצה תארח בחדרה עד סיום העונה. היריבה הקרובה, הפועל חולון, כבר הודיעה שלא תגיע לכפר-בלום. (סתיו איפרגן)

כמיטב המסורת

זה כבר הפך להרגל. אליצור רמלה, אלופת השנתיים האחרונות, עלתה אתמול בפעם השלישית ברציפות לגמר הפלייאוף לנשים. זה הלך לה בקלות, עם 61:88 על מכבי ר"ג שסגר 0:3 בסדרה. אנג'לה תומפקינס התפוצצה עם 30 נקודות, ג'ני סימס סיפקה עוד ערב לפנתיאון עם טריפל-דאבל של 10 נקודות, 16 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. נופר שלום בלטה עם 16 נקודות בר"ג.
הודיה קבדה קירבה את לב ירושלים להופעה היסטורית בגמר: מהלך שלוש נקודות שלה, 2.9 שניות לבאזר, קבע 69:72 על מכבי אשדוד ו-1:2. הפסד ביתי ביום חמישי - ורצף 14 ההופעות של אשדוד בגמר ייעצר. סטאשה קארי (19) ואליסה בארון (18) בלטו בירושלים, ויקטוריה ויוויאנס סיימה עם 18 בצד השני. (רענן וייס)
פרידה מאגדה. דרור פולק, מגדולי שחקני הטניס שולחן בישראל, נפטר בגיל 64 מדום לב. פולק זכה 7 פעמים באליפות ישראל וייצג את הנבחרת ב-5 אליפויות עולם.
כדוריד. רמה"ש - אשדוד 34:34, חולון - הפועל ראשל"צ 41:39. מ.כ באר-שבע העפילה לליגת העל. (ספי פסטרנק)