הכי גרוע. יוסי אבוקסיס תופס את הראש
- זו התמונה שחזרה שוב ושוב אתמול בטדי. מאמן הפועל ת"א שנחת בוולפסון בקול תרועה רמה, סופר כבר משחק שביעי מאז הגיע למועדון שבו הקבוצה שלו לא מצליחה לכבוש גול. מה שיותר גרוע זה שהיא גם לא נראית בכיוון. ומה שהכי גרוע זה שהשוער שלה, אמיליוס זובאס, הוציא שני כדורים מהרשת. הפועל ירושלים ניצחה בצורה משכנעת 0:2 וסיבכה עוד יותר את הפועל ת"א בתחתית.
הכי חכם. בתבונה רבה זיו אריה עשה לאבוקסיס את מה שהוא הכי שונא - נתן לקבוצה שלו להחזיק בכדור. על הדרך השחקנים שלו סגרו היטב וארבו לטעויות. ואלה כמובן הגיעו. בדקה ה-15 ראה אבוקסיס את אל-ים קנצפולסקי מאבד כדור בחצי המגרש של קבוצתו ומשם הסתער מתן חוזז, העביר את הכדור לאוהד אלמגור שבבעיטה שטוחה וחדה קבע 0:1 להפועל ירושלים. אולי זה קשור לעצבים או לתובנה טקטית, אבל כבר בדקה ה-30 ערך מאמן הפועל ת"א חילוף כפול, הוציא את קנצפולסקי וזיו מורגן והכניס לדשא את איהאב גנאים וסתיו טוריאל. הפועל ת"א המשיכה להניע כדור בחוסר תכליתיות, בעוד הפועל ירושלים הגיעה למצבים מסוכנים יותר.
במחצית השנייה זרק אבוקסיס לדשא עוד כלים התקפיים ומנוסים בדמות אלן אוז'בולט, דן איינבינדר ומאוויס צ'יבוטה, מה שגרם לשוער ירושלים נדב זמיר להתאמץ, אבל לא יותר מדי. בדקה ה-90 סגר קווין סוני סיפור עם פצצה שתפסה את זובאס לא מוכן אחרי כדור שוער רע.
הכי עצבני. הפועל ת"א לא רק אנמית לתפארת, היא משדרת המון עצבים ולחץ. רואים את זה על הפנים של אבוקסיס, בהסתודדויות שלו עם עוזריו, בעימות המילולי בין זובאס להישאם לאיוס אחרי הגול השני. מנגד, בהפועל ירושלים יכולים לשחרר חיוך גדול. עוד ניצחון ועוד עונה בליגת העל.