• 36 ישראלים בדירוג המיליארדרים העולמי של פורבס. האיש העשיר בעולם הוא ברנר ארנו, עם הון של 233 מיליארד דולר. הישראלי העשיר ביותר הוא אייל עופר עם הון של 24 מיליארד דולר, (מקום ה-84). אחריו אחיו עידן עופר (15.8 מיליארד ד'). עוד ברשימה טדי שגיא (6.4 מיליארד ד'), משפחת ורטהיימר (6.3 מיליארד ד') ושרי אריסון, יצחק תשובה, גיל שויד ועוד.
• כמו בניו-יורק: חברת Apple מעמיקה את שיתוף הפעולה העסקי והאסטרטגי עם iDigital כך שחנות הדגל בקניון רמת אביב תוסב להיות חנות ה-APP - Apple Premium Partner הראשונה בארץ. (מירב קריסטל)
• קבוצת הראל חוברת לצבע טרי לטובת שיתוף פעולה בשלוש השנים הקרובות. השותפות תכלול מתן חסות ראשית ליריד השנתי.
מארינה מקסימיליאן, אלברט אסקולה, אנה ארונוב, טיטי איינאו ואוראל צברי, שעשו בעבר עלייה, ישתתפו בקמפיין של המיזם החברתי Belong, בבעלות היזם ואיש העסקים גלעד רמות, שמעודד עלייה של יהודים לארץ.
פותחים: רשת הפיצריות פאפא ג'ונס מתרחבת ופותחת את הסניף ה-30 שלה בזכרון יעקב. לכבוד הפתיחה היא משיקה תפריט של 15 מנות ב-30 שקל. * רשת הטיפוח והביוטי APRIL משיקה סניף מחודש בקניון מול הים באילת.
אורן הלמן, ששימש בעבר סמנכ"ל בחברת החשמל, מונה ליו״ר לשכת המסחר ישראל-המפרץ הפרסי. הלמן (56) היה בעבר גם ראש לשכת העיתונות הממשלתית. (גד ליאור)