למרות רווחי שיא של 320 מיליון דולר לתעשייה האווירית ב-2023 וחלוקת בונוס בסך 100 מיליון שקל לעובדי החברה - העובדים לא מרוצים. מחר יכריז ועד עובדי תע"א בראשות יאיר כץ על סכסוך עבודה, שפירושו האפשרי שיבושים בעת מלחמה בהפעלת החברה. בחברה התגלו לפני מספר שנים חריגות שכר בהיקף של מאות מיליוני שקלים בעיקר למהנדסים, שבגינן הממונה על השכר מתנגד לקידומי עובדים בדרגות הגבוהות. הוועד, בתמיכת הנהלת תע"א והיו"ר עמיר פרץ, דורש מהאוצר את אישור קידום העובדים. בוועד טוענים: "לא נשבש את הייצור עבור צה"ל".
נווית זומר

מתרחבת: טמבור רכשה שתי חברות – באיטליה ובקפריסין

טמבור, יצרנית הצבע הגדולה מתרחבת ורוכשת בהשקעה של כ-20 מיליון יורו שתי חברות, באיטליה ובקפריסין. שתי ההשקעות האלו מצטרפות להשקעות שביצעה בישראל.
נווית זומר

נוטשים את הגיפט קארד: אדידס יוצאת ממועדוני הלקוחות

אדידס יצאה ממועדוני מפעל הפיס וקסטרו-הודיס, כך שלקוחותיהם כבר מקבלים הנחות על המותג. בכוונת אלקטרה, זכיינית אדידס וקרפור, לצאת המותג מעוד 10 מועדוני לקוחות וגיפט קארדים ולהישאר בקרפור קלאב בלבד. גורם בענף טוען כי לצד חיזוק המועדון של קרפור "ההנחות שוחקות את הרווחיות והמוניטין של המותג. הם רוצים לתת פייט לנייקי של הראל ויזל". באחד המועדונים אמרו: "אחרי שאדידס ישראל נרכשה על ידי אלקטרה, היא החלה לנתק התקשרויות".
מירב קריסטל