לאחר שאיבדה לטמפו את הזיכיון להפצת המים המינרליים של מי עדן, יצרנית המשקאות יפאורה משיקה את התשובה שלה: סודה בתוספת מינרלים שתקרא BETTER SODA. המשקה שפותח בהשקעה של 3 מיליון שקל מכיל תוספת של סידן, מגנזיום ואשלגן. הסודה תשווק תחת המותג שוופס שבישראל מצוי בבעלות יפאורה. יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה אמר ל"ממון": "הגידול בשוק הסודה בעולם בכלל ובישראל בפרט מעודד את הצורך לחדש. הסודה החדשה מכילה סידן ומגנזיום בכמות המהווה 10% מהצריכה היומית המומלצת. בשנים האחרונות מתפתחת מגמה של מעבר ממשקאות ממותקים מוגזים לסודה ומים. קטגוריית הסודה גילגלה בשנת 2023 כ-200 מיליון שקל. המותג שוופס הציג גידול כספי של כ-8.5% בשנת 2023".
את המשקה החדש של שוופס ניתן להשיג ברשתות השיווק במארז של רביעיית 1.5 ליטר ומארז שישיית 0.5 ליטר.