כשהיא בפיגור 2:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף לנשים (בשיטת הטוב מ-5), מכבי אשדוד תארח הערב (18.55) את הפועל לב ירושלים במשחק של להיות או לחדול מבחינתה. ניצחון – והיא תכפה משחק חמישי ומכריע במלחה ביום שני. הפסד – והיא תודח אחרי 13 שנים רצופות בהן העפילה לגמר הפלייאוף.
בכל שלוש המחציות הראשונות עד כה בסדרה, ידה של אשדוד הייתה על העליונה. במשחק השני היא הצליחה לנצח, וגם שלשום חזרה מפיגור דו-ספרתי ברבע האחרון, רק שזה לא הספיק. מנגד, העולה החדשה ומחזיקת הגביע רחוקה 40 דקות בלבד מגמר פלייאוף ראשון בתולדותיה. (רענן וייס)
הפועל ת"א. הקבוצה הגישה למשטרת מחוז ת"א בקשה לעדכן את צו סגירת אולמה הביתי (30 יום) כדי שתוכל לקיים בו את אימוניה. (אפרת עמורבן)

עוד שערורייה: רוביאלס נחקר גם בפרשת שחיתות

לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית לשעבר, ממשיך להסתבך. שלשום קיבלו את פניו חוקרי משטרת מדריד כשנחת בנמל התעופה, ועיכבו אותו לחקירה בחשד למעורבות בפרשת שחיתות שמסעירה את הכדורגל הספרדי.
זאת, כשבוע לאחר שהפרקליטות דרשה להטיל עליו עונש מאסר של שנתיים וחצי, בעקבות הנשיקה הכוחנית לכוכבת הנבחרת, ג'ני הרמוסו, על הפודיום בסיום גמר גביע העולם לנשים באוגוסט האחרון.
פרסומים בתקשורת הספרדית טוענים כי עם נחיתת המטוס (שהמריא מהרפובליקה הדומיניקנית), ציפה לרוביאלס סמוך למסלול טנדר שחור, שלקח אותו לחקירה. בעקבות השמועות שהתרוצצו, גורמים רשמיים הבהירו כי הוא נלקח לחקירה במתקן בנמל התעופה ושוחרר לאחר שלא הואשם בעבירה מסוימת.
הצעד הגיע על רקע חקירת שחיתות שמתנהלת בספרד בעקבות ההחלטה של ההתאחדות ב-2019 להרחיב את גמר הסופר-קאפ הספרדי לטורניר בן ארבע קבוצות בסעודיה, שאף עבר בהמשך מתחילת העונה לאמצע ינואר – עסקה שמוערכת ב-130 מיליון דולר. בחודש שעבר ערכו רשויות האכיפה חיפוש בביתו של רוביאלס בגרנאדה (ובמוקדים אחרים), ולפני חודשיים הוא העתיק את מגוריו לרפובליקה הדומיניקנית.