זה לא היה סוף השבוע של רוני לוי. שלשום, אחרי שברק בכר דחה את ההצעה לאמן את הנבחרת, הוא ראה את רן בן-שמעון עוקף אותו בדרך להגשמת החלום ומקבל את תפקיד המאמן הלאומי. אתמול לוי חזר אל אפרוריות הליגה, וראה את קבוצתו במופע אנמי למדי מאבדת יתרון ורושמת הפסד שני ברציפות בפלייאוף העליון, 2:1 לבני-סכנין.
תומר יוספי המשיך את העונה הטובה שלו וכבש שער יפה בנגיחה אחרי 42 דקות, אבל מהמשחק ייזכר קודם כל שער השוויון של סכנין שהגיע בדקה ה-61, מועמד בכיר לשער העונה. כדור חופשי מ-30 מטר, מרחק שמעטים בוחרים לשחרר ממנו בעיטה לשער, אבל מתנאל טדסה החליט ללכת על כל הקופה. את הבומבה שהוא שיגר הצליח יואב ג'רפי רק ללטף ולהטות קלות למשקוף ופנימה. שער שאבו-יונס יכול להריץ שוב ושוב כדי להירגע מהעצבים שהוא חטף בשבוע שעבר על איגוד השופטים.
השער השני כבר העלה את מפלס העצבים אצל רוני לוי. טעות מביכה במיוחד של אורן ביטון (85) העמידה את חלוץ סכנין צ'ינמרים גודווין מול שער ריק, והוא בעט בנגיעה פנימה. סכנין עוד יכולה הייתה להגדיל את התוצאה אבל בסיל חורי החמיץ ממצב נוח, בעוד מוחמד קמארה כמעט הצליח לכבוש שער שוויון בתוספת הזמן. לפחות סלובודן דראפיץ', חבר של רוני לוי, רשם ניצחון ראשון של סכנין בפלייאוף.

לאומית: ווינרים בכתום

שער בדקה ה-90, בעשרה שחקנים, סידר למוליכת הלאומית בני-יהודה 1:2 על מכבי יפו, והגדיל את הפער שלה מהשנייה קריית-שמונה לארבע נקודות, ומהשלישית טבריה לחמש נקודות. תוצאות המחזור ה-29: בני-יהודה - מכבי יפו 1:2. לבני-יהודה: סולומון דניאל (15), גיא סביליה (90). ג'ונתן אגיאפונג הורחק (75). ליפו: עצמי (סולימאן פופאנה 51).
אום אל-פאחם - עירוני טבריה 0:0. הפועל עכו - כפר-סבא 1:0. ארי כהן (70). הפועל עפולה - הפועל ר"ג 3:2. לעפולה: רומאן הבראן (8), פרנק ריבולייה (51). ארז איסקוב הורחק (59). לר"ג: שגיא דרור (17, 45), פיטר אולוואלה (63).
נשים. הנבחרת פתחה את מוקדמות היורו (דרג ב') בהפסד 2:0 בסלובקיה. נבחרת הנערות (עד גיל 19) הביסה את גיברלטר 0:12 בליגת האומות. (ספי פסטרנק)

לברקוזן נוגעת באליפות

לברקוזן לא הרשימה אתמול ב-0:1 בחוץ על אוניון ברלין, אבל אליפות גרמניה בידיים שלה. באיירן מינכן ספגה 3:2 בהיידנהיים – הפסד שישי העונה, מה שלא קרה לה כבר 12 עונות, ושישה מחזורים לסיום, לברקוזן כבר מוליכה עליה ב-16 נקודות.
באנגליה, 0:3 של ארסנל בברייטון הציב אותה בפסגה, אבל ליברפול תחזור לשם היום אם תנצח באולד טראפורד את מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר סיטי במרחק נקודה מארסנל אחרי 1:4 על קריסטל פאלאס.
כדוריד. מחזור 20 - בית עליון: הפועל אשדוד - מכבי ראשל"צ 32:32, הפועל ראשל"צ - רמה"ש 30:30, מ.כ חולון - מכבי ת"א 25:33. בית תחתון: קריית-מוצקין - בני-הרצליה 37:33, קריית-אונו - הפועל ר"ג (ירדה) 40:35. נבחרת הנשים הפסידה בגרמניה 35:12 במוקדמות היורו.
כדורעף. מכבי חיפה (0:3 בחדרה) ומכבי אשדוד (2:3 בעילבון) השלימו ניצחונות 0:2 על יריבותיהן והעפילו לסדרת גמר הפלייאוף לנשים. (ספי פסטרנק)