אחרי כישלון רשת חנויות הנוחות 7 אילבן, עוד שינוי בשוק חנויות הנוחות. קבוצת סלדן, בבעלות איש העסקים אודי סעדה, רוכשת שליש מרשת חנויות הנוחות סבן אקספרס תמורת 40 מיליון שקל. את 40 חנויות הרשת (שלה כ-125 חנויות), רוכשת הקבוצה מידי בעליה אסף קמרי וטוני זיו. בכוונת הצדדים לפתח את הרשת ולפתוח 75 סניפים חדשים במהלך השנה הקרובה. מקבוצת סלדן נמסר כי בכוונתה לרכוש ולפתח מרכזים מסחריים שכונתיים תוך יצירת סינרגיה בין חנויות רשת סבן אקספרס ויתר המותגים שמייצגת הקבוצה.
לאחרונה פורסם שאודי סעדה ניהל מו"מ לרכישת 8 סניפים שסוגרת רשת 7 אילבן, אך מסתבר כי הוא אינו מעוניין בהפעלת המותג האמריקאי אלא בכוונה להסב אותם לסבן אקספרס. סעדה מסר: "המותג שלנו תואם את השוק הישראלי. חנות נוחות במדינת ישראל צריכה להיות בגדלים של עד 100 מ"ר, ולרוב להיות פתוחה 24 שעות. לא תמיד ברנד אמריקאי מצליח כי לנו יש אופי שונה מהאמריקאים. הצרכן הישראלי רוצה הכל מהיר יותר, הוא לא מעוניין בשירות עצמי ארוך כמו שהציע 7 אילבן".
זוהי פעם ראשונה שקבוצת סלדן נכנסת לעסקי הקמעונאות בנפח כזה, והיא תהפוך לשותפה פעילה ברשת סבן אקספרס שפתחה לאחרונה סניף במרכז המסחרי ברמת אפעל, כחלק מאסטרטגית הצמיחה באזורי ביקוש.