למרות שבקשת הפירוק (צו פתיחת הליכים) שהגישו עובדים בחברת הסטארט-אפ ימוג'ה הייתה מוצדקת, ביהמ"ש המחוזי בנצרת מחק אותה כדי לתת סיכוי לשיקום החברה. המבקשים הם 13 עובדים לשעבר שטענו כי החברה נותרה חייבת להם מאות אלפי שקלים. הבקשה הוגשה בינואר האחרון, כשלושה חודשים בלבד לאחר שהחברה מתחום הביוטכנולוגיה, הפסיקה את פעילותה בשל מיקום המפעל שלה בגבול הצפון.
בא כוח החברה עו"ד רונן נאווי ציין כי בכוונת החברה לפרוע את מלוא חובותיה, וכי בעלי המניות מאמינים בחברה, מתכוונים להשקיע מאות אלפי שקלים ואף מעבר לכך במטרה שהיא תשלם את חובותיה ותתניע את פעילותה מחדש. זאת כמובן בתנאי שהבקשה למתן צו לפתיחת הליכים תידחה וזאת מאחר שלטענתם, מתן צו לפתיחת הליכים יחרוץ את גורלה, ימנע ממנה לקבל מענקים המגיעים לה בשל פרוץ מלחמת חרבות ברזל ויעמיד מכשולים ממשיים בחידוש פעילותה.
נציגת הממונה על חדלות פירעון תמכה בבקשת החברה והשופט ערפאת טאהא החליט כאמור לדחות את הבקשה לצו פתיחת הליכים וקבע: "החברה אינה פעילה מזה מספר חודשים בשל המצב אליו נקלעה מדינת ישראל בעקבות אירועי 7 באוקטובר, ומתן צו לפתיחת הליכים בשלב זה ימנע הזרמת כספים לקופת החברה. אם החברה לא תשלם את חובותיה לעובדים בתוך פרק זמן סביר מהיום, עדיין הם יכולים להגיש בקשה חדשה למתן צו לפתיחת הליכים".
עו"ד אופיר רונן, בא כוח העובדים מסר: "עובדי החברה שוקלים בימים הגשת ערעור על ההחלטה".