שידור חוזר. בני ריינה עשתה זאת שוב. אחרי שהכניסה בשבוע שעבר מקלות בגלגלי המרוץ לאליפות של מכבי חיפה (ולמעשה חיסלה אותו), אמש היא הפריעה להפועל באר-שבע במאבק שלה על המקום השלישי, שמסדר מקום באירופה, עם ניצחון 0:1.
זה היה פחות או יותר שידור חוזר של המשחק בסמי עופר לפני שבוע. אז זה היה מארק קוסטה שכבש כבר בדקה החמישית את השער הראשון בניצחון 1:2, אבל אמש החלוץ ההונגרי נעדר בגלל צהובים ואת העבודה עשה קייס גאנם שפתח במקומו. וזאת הייתה עבודה זריזה מאוד, כבר אחרי 48 שניות, השער המהיר ביותר העונה בליגת העל.
הפוך, באר-שבע. השערים היפים ביותר - עם כל הכבוד לבעיטות מטווח רחוק לחיבורים - הם כאלה שנכבשים בתום מבצע קבוצתי משולב. כזה היה השער של ריינה, אבל המעורבים בו היו בעיקר שחקנים של באר-שבע. זה התחיל מאיבוד של הלדר לופס שהוביל לפריצה של פרדי וארגס, שי אליאס התערב ושלח אחורה בטעות לגאנם שבעט חלש, אבל השוער ניב אליאסי השמיט והכדור נכנס לשער. משהו רע עובר על השוער הצעיר של באר-שבע, שנמצא לאחרונה בתקופה לא טובה. גם השער של הפועל חיפה במחזור הקודם היה באשמתו.
מנצחים ונהנים. זה היופי במשחקים בפלייאוף העליון, שמורכב מקבוצות שיש להן על מה לשחק וכאלה שנהנות מעצם המעמד. השאלה היא מה הן עושות עם זה. ריינה, למשל, באה ליהנות אבל לא מסתפקת בהשתתפות, היא רוצה להותיר חותם.
באר-שבע, ששייכת לקטגוריה הראשונה, נכנסה ללחץ מיותר אחרי השער המהיר שספגה. היא שיחקה לא רגוע, שחקניה הירבו להתווכח עם השופט, וכמעט לא הגיעה למצבים - למעט כדור חופשי של אנטוניו ספר (17) למשקוף הפנימי. העצבים לא הסתיימו עם השריקה האחרונה, ולופס ראה כרטיס אדום אחרי סיום המשחק.
למזלה של באר-שבע, יריבתה על המקום השלישי, הפועל חיפה, הפסידה שלשום בסכנין, כך שלא נגרם לה נזק גדול מדי.
ליגה לאומית. הערב (19.00) בחצי השני של המחזור ה-29: הפועל ראשל"צ – נוף הגליל, הפועל רמה"ש – בני-שפרעם, נס-ציונה – כפר-קאסם, מכבי הרצליה – קריית-שמונה.