ארסנל ומנצ'סטר סיטי חיכו לטוויסט בעלילה, והוא הגיע אמש באולד טראפורד. ליברפול שלטה במגרש, סיימה את המחצית הראשונה עם 0:15 בבעיטות לשער ועל הנייר הייתה אמורה לצאת עם ניצחון, אבל זה הסתיים רק ב-2:2 מול מנצ'סטר יונייטד. כשלשלושתן נותרו שבעה מחזורים, כך נראית הטבלה: ארסנל ראשונה עם 71, כמו ליברפול לה הפרש שערים פחות טוב, סיטי שלישית עם 70.
כאמור, זה היה משחק מוזר מאוד. לואיס דיאס הוריד את ליברפול להפסקה עם 0:1 (23) שהיה צריך להיות לפחות 0:3, ברונו פרננדש איזן (50) ואז הגיע קובי מיינו בן ה-18, תגלית העונה באנגליה, שקבע מהפך בשער מדהים (66). המארחת לא החזיקה מעמד, אבל מתנחמת בעובדה שמוחמד סלאח הצליח רק להשוות בפנדל (84), כך שבכל זאת הצליחה לפגוע ביריבה השנואה (אם כי התוצאה עוזרת ליריבה שנואה אחרת, סיטי).
בכלל, זה היה יום ענק באירופה. ריינג'רס חזרה מהאצטדיון של סלטיק עם 3:3 בזכות שער בדקה ה-93, נשארה במרחק נקודה ממנה ותוכל לעקוף אותה במשחק השלמה. והאומללה הגדולה ביותר היא איאקס, בעונה מביכה במיוחד: מועדון הפאר ספג את ההפסד הגדול ביותר שלו מזה 97 שנים, ודווקא בדה קלאסיקר של הולנד, 6:0 לפיינורד! אקס-צ'לסי גרהאם פוטר מתקרב לתפקיד המאמן במקום ג'ון ואנט שחיפ שמתנדנד, גם מעמדו של עוזר המאמן מייקל ולקאניס – שעוד אימן העונה את הפועל ת"א – לא ברור.

קטש חזר לנצח

אחרי ההפסד לברצלונה ביורוליג, מכבי ת״א חזרה למסלול הניצחונות עם טיול קליל, 85:98 על בני-הרצליה בהיכל. שתי הקבוצות רשמו ביחד 11 שלשות כבר ברבע הראשון (שבע מהן של הצהובים), וסיימו את המשחק עם 22. ג׳וש ניבו הצטיין עם 21 נקודות, ברייסון וויליאמס 20 להרצליה.
עפולה גרמה להפועל ירושלים להזיע וירדה להפסקה עם יתרון דו-ספרתי, אבל המארחת הצליחה להתעשת בדרך לרבע מכריע צמוד ומותח. בסוף העצבים של ירושלים היו קצת יותר יציבים והמאמן יונתן אלון השיג 78:81. בירושלים בלט ג'אקורי וויליאמס עם 16, לעומת 22 של ספנסר וייס. (אפרת עמורבן)
כדורעף. לראשונה מאז שנת 1996 תיטול חלק נבחרת ישראל עד גיל 20 בגמר היורו שייערך בקיץ ביוון ובסרביה. זאת לאחר שסיימה בראש בית המוקדמות במונטנגרו, עם ניצחונות על המארחת, על איטליה החזקה ואתמול הפסד 3:2 לנורווגיה שלא מנע את העלייה.
כדוריד. נבחרת הנשים נוצחה 46:9 בגרמניה וסיימה את מוקדמות היורו אחרונה בבית. (ספי פסטרנק)