• מאות מחברי לשכת המסחר הגיעו אתמול לאירוע הוקרה לאוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, שהתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. האירוע התקיים במסגרת האסיפה הכללית ה-59 של לשכת המסחר תל-אביב והמרכז, שבמהלכה מתקיימות גם הבחירות לנשיא הבא של איגוד לשכות המסחר. המתמודדים לנשיאות הם אמיר שני ושחר תורג'מן. (גד ליאור)
1 צפייה בגלריה
yk13878953
yk13878953
(אוריאל לין)
משיקים: קבוצת קלינטון משיקה אאוטלט מוצרי חשמל לפסח בראשון-לציון. תמכור עודפי תצוגה ועודפי יבוא לצד פריטים עם פגמים קלים של מגוון מוצרי חשמל למטבח בהנחות של עד 40% • היבואן הרשמי של נינטנדו - תור גיימינג, השיק אתמול בקניון שער הצפון חנות חדשה בהשקעה של מאות אלפי שקלים שמשלבת בין מנעד המשחקים הרחב של נינטנדו לכלל המרצ'נדייז של עולם הגיימינג.
שוקולד פנדה, מותג השוקולד הטבעוני הישראלי שמיוצר במפעל בקיבוץ גבע, יוצא בימים הקרובים לגיוס השקעות המונים בפלטפורמת השקעות ההמונים Fundit כדי לגייס את המשאבים הנדרשים להמשך הצמיחה וההתבססות בשוק האמריקאי. החברה תמנף את הגיוס כדי לבנות מותג שמוכר בעשרות מיליוני דולרים בשנה.
• מועדון אשמורת מקיים יריד קניות מיוחד במטרה לתמוך בכלכלה ובעסקים, ובו ייקחו חלק 100 אלף חברי הסתדרות המורים. היריד יתקיים בין 8.4 ל-11.4 ב-18 קניונים ברחבי הארץ. (מירב קריסטל)