בעלי מלון הבוטיק דירסקו ביפו, ומלון ויטל ליד בית החולים איכילוב - השיקו מחדש את בייבי ליס, בית מלון ליולדות, המצוי במתחם ביה"ח. בייבי ליס, שנפתח לפני 19 שנה, היה סגור בחודשים האחרונים לרגל שיפוץ שבמהלכו הוחלף כל הריהוט ושודרג המעבר ממחלקת היולדות של ביה"ח בהשקעה של 8 מיליון שקל. אבי זק, הבעלים, אמר כי מדובר במלון יוקרתי לכל דבר, הכולל מעטפת של יועצות מקצועיות כמו הנקה, צוות רפואי, תזונאית וכו' הכלולים במחיר. את תפריט הארוחות גיבש השף הידוע תומר טל ממסעדת היוקרה "ג'ורג' וג'ון" במלון דריסקו. שותף מפתיע של זק בבייבי ליס ובמלונות הוא קיבוץ יגור באמצעות קרן ההשקעות של הקיבוץ וקרן GTLV. המלון מכיל 22 חדרים ומחיר חדר ללילה מתחיל ב-2,250 שקלים. נווית זומר

מותג העיצוב לבית DESIGN KAREl מגיע לישראל

מותג העיצוב הגרמני DESIGN KAREl מגיע לישראל. את הזיכיון קיבלה חברת דיוק גאלרי מקבוצת דיוק הנמצאת בבעלות משותפת של ארז כהן, ליאור שחר ואבי זק. השותפים שילמו עבור הזיכיון הבלעדי 5 מיליון שקל, והם משיקים אולם תצוגה בקונספט חדשני בבית UMI בראשון-לציון. החנות תשתרע על שטח של 950 מ"ר. מדובר במותג עיצוב בינלאומי הידוע בזכות קו עיצובי ססגוני מאוד, החל ממערכות ריהוט, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל, אקססוריז, תמונות, שטיחים, חפצי נוי ועוד. עד סוף שנת 2026, צפויים להיפתח בין שניים לשלושה סניפים במיקומים בולטים ברחבי הארץ. קבוצת "דיוק" עסקה עד כה בתחום האופטיקה.

בנק לאומי יספק את המימון להקמת הקו הכחול בירושלים

בנק לאומי יוביל את המימון להקמת הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים. בשבוע החולף נחתם מזכר הבנות בין הבנק לבין השותפות בפרויקט. לאחרונה נבחרה Ltd Jtrain, חברה ייעודית לפרויקט שבבעלות דניה סיבוס וקבוצת דן. העלות הכוללת של הפרויקט היא כ-9 מיליארד שקל.