הפארסה הטרגית-קומית-אבסורדית, שיש מי שגם מכנה אותה הכדורגל הטורקי, לא מפסיקה להעניק לעוקבים אחריה תופינים. ביום ראשון השבוע נערך משחק הסופר-קאפ בין שתי היריבות מאיסטנבול, האלופה גלאטסראיי ופנרבחצ'ה. מאורו איקרדי הארגנטינאי העניק את היתרון לגלאטסראיי אחרי 50 שניות, וכשהשופט רצה לחדש את המשחק, כל שחקני פנרבחצ'ה, שעלתה לאות מחאה עם ההרכב של קבוצת הנוער, עזבו את המגרש.
פנרבחצ'ה, שמפגרת רק בשתי נקודות אחרי האלופה, תשחק ביום חמישי נגד אולימפיאקוס ברבע גמר הקונפרנס-ליג. משחק הסופר-קאפ היה אמור להיערך כבר בדצמבר בריאד שבערב-הסעודית, אבל בוטל בשנייה האחרונה, מאחר שהמארגנים לא הסכימו ששחקני הקבוצות יערכו מחווה למייסד הרפובליקה כמאל אטאטורק. פנרבחצ'ה לא הייתה מרוצה מהעיתוי החדש, סמוך למשחק בגביע אירופי, וגם ככה היא עצבנית: לפני שלושה שבועות היא איימה לפרוש מהליגה הטורקית בעקבות תקרית שבה אוהדי טרבזונספור תקפו באלימות את שחקני ומאמני הקבוצה, לאחר שהמשחק הופסק כמה פעמים בגלל זריקת חפצים של האוהדים.
השופט במשחק הזה, חליל אומוט מלר, הותקף גם בדצמבר 2023. פארוק קוקה, הבעלים של אנקרהגוג'ו, נכנס למגרש והכה אותו לאחר שריזספור כבשה שער שוויון בדקה ה-97. לאחר מכן מספר אוהדים שנכנסו למגרש בעטו בגופו ובראשו של השופט. מיד לאחר שהליגה חידשה את המשחקים לאחר השעיה בת שבוע, פינה נשיא איסטנבולספור את שחקניו מהמגרש במהלך המשחק נגד טרבזונספור לאחר חילוקי דעות עם השופט עלי סנסלן, שלא פסק פנדל לטובת קבוצתו.