ארגון החרם BDS הודיע על כוונתו לשבש את מרוצי האופניים הגדולים, טור דה פראנס וג'ירו ד'איטליה, במחאה על השתתפות הקבוצה המקצוענית הישראלית "ישראל פרמייר טק", וקרא להפגנות לאורך המסלולים.
בהודעה רצופת שקרים של ה-BDS, התוכנית נקראת "הדרך סגורה לרצח עם". "ישראל מבצעת מה שנראה כמו רצח עם בפלסטינים בעזה, כפי שקבע בית הדין הבינלאומי", נכתב בין השאר. "שתיים מהתחרויות הגדולות בעולם מתכוונות לתת ל'קבוצת רצח עם' להשתתף, ולעזור לישראל להשתמש בספורט כדי להעלים את פשעיה".
עוד נכתב: "המרוצים נותנים לקבוצה במימון ממשלת ישראל פרס למרות רצח של 33 אלף פלסטינים בעזה, למרות שימוש מכוון בהרעבה כנשק, למרות ירי מכוון על אזרחים ועל עובדי סיוע, למרות רצח של ספורטאים פלסטינים והרס מתקני ספורט".
גם הבעלים סילבן אדמס הותקף: "המיליארדר הקים את הקבוצה במטרה לבצע טיהור תדמית על ידי שימוש בספורט, ל-75 שנים של כיבוש ואפרטהייד שהפכו לרצח עם".
ההודעה ממשיכה: "גופים בינלאומיים יעמדו במחויבות שלהם להחרים את ישראל רק אם נגרום להם לעשות זאת".
אדמס אמר בתגובה להודעה: "ב-7 באוקטובר היה זה חמאס שפתח במסע מזעזע של רצח, אונס והתעללות בנשים, ילדים, זקנים וגברים בקנה מידה בלתי נתפס. אין גבול לחוצפה ולהפצת השקרים של ה-BDS. הקבוצה תמשיך להתייצב לכל המרוצים במטרה לצבור ניצחונות והישגים עם רוכביה הישראלים והבינלאומיים, כשהיא נושאת בגאווה את השם 'ישראל' ואת סמל מגן הדוד".

ה-15 של מכבי ת"א

מכבי ת"א אמנם פיגרה בשמונה נקודות ברבע המכריע, אבל לחצה על הגז ברגעים הנכונים וניצחה באולמה את נס-ציונה 82:86. זהו הניצחון ה-15 ברציפות בליגה לקבוצה של עודד קטש, בה בלט ווייד בולדווין עם 19 נקודות, כמו ראלי אולקינס מהצד השני.
מכבי ר"ג שוב הוכיחה שהיא שייכת לצמרת עם 74:75 בחולון שביסס אותה במקום השלישי. איתי מושקוביץ' היה נהדר עם 20, ג'ורדן כהן ניצח עם קליעת עונשין, 2.2 שניות לסיום. סי-ג'יי האריס 18 לחולון. (אפרת עמורבן וסתיו איפרגן)