תנובה נכנסת לראשונה לטרנד חדש, "שוטים" — בקבוקוני מיצים המחוזקים בצמחי מרפא כמו ג'ינג'ר, כורכום, סלק וכדומה. המשקאות ישווקו תחת המותג +TNUVA שיורחב בהמשך למוצרי בריאות. את ה"שוטים" מייבאת החברה ממפעל בספרד, המייצר בין השאר עבור "סטארבאקס", "מרקס אנד ספנסר" ועוד. כל "שוט" מתבסס על מיץ פירות וירק, וכולל רכיב תזונתי נוסף. הבקבוקים יימכרו מצוננים במקררים. המחיר ל"שוט": בין 9 ל-10 שקלים.
נווית זומר

מענק חד פעמי לשורדי השואה בישראל

כל 113 אלף שורדי השואה החיים עדיין בישראל יקבלו מענק חד פעמי של 220 יורו כל אחד מ"הקרן לסולידריות עם ישראל" — קרן חירום שהוקמה בהסכם בין ממשלת גרמניה לרשות לניצולי השואה בישראל ולוועידה לתביעות חומריות נגד גרמניה ("ועידת התביעות"). הקרן הוקמה מתוך הכרה בצורך הדחוף לסיוע לשורדי השואה, במיוחד אלה המתגוררים באזורי העוטף בדרום והגבול בצפון. הסכום הכולל של הקרן עומד על 25 מיליון יורו.
איריס ליפשיץ קליגר

סניף חמישי לקרפור באשדוד: "נמשיך להתרחב"

"נמשיך להתרחב בישראל ולקדם יוזמות ושותפויות חדשות" — כך אמר אתמול סימון פינטו, המשקיע היהודי הצרפתי החדש ברשת "קרפור", שרכש 16% ממניותה, בהשקת סניף הרשת החדש באשדוד. הסניף הוא החמישי בארץ במותג "קרפור היפר", והוא מצטרף לארבעה סניפי "קרפור סיטי" ו"קרפור מרקט" שפעילים כבר בעיר, שבה קהילה גדולה של יוצאי צרפת המכירים את המותג.
נווית זומר