סדרת גמר הפלייאוף לנשים המשיכה גם אתמול לספק לנו מותחן אדיר. הפעם לא קיבלנו הארכה, אבל כן משחק שהסתיים על חודו של סל - 94:95 לאליצור רמלה, שחזרה ממלחה עם ניצחון גדול על הפועל לב ירושלים, עלתה ל-0:2 בסדרה ורחוקה אחד נוסף מזכייה באליפות שלישית ברציפות.
רמלה הוליכה בפער דו-ספרתי ברבע הראשון, ירושלים עלתה לפלוס 11 ברבע השלישי, אבל המשחק הזה הוכרע בשניות האחרונות, בעיקר הודות לשחקנית אחת: עדן רוטברג, שתפסה פיקוד במאני-טיים והחזירה את רמלה ממה שנראה כבור עמוק. סל מריבאונד התקפה של הקפטנית קבע 94:95, 22 שניות לבאזר. שיר תירוש קיבלה את הכדור האחרון, אבל רוטברג לא נתנה לה לנשום והזריקה של כוכבת ירושלים פגעה רק בטבעת, לא יותר. רמלה יכולה לזכות באליפות כבר ביום שני באולם הביתי בקריית-מנחם. קלעו לרמלה: רוטברג 33, רבר 17, סימס 16, תומפקינס 10, ג'קסון 9, גוט 6, וטורי 4. לירושלים: תירוש 28, ריצ'רדסון 25, קארי 17, כיוף 13, בארון 11.

האדומים חוזרים הביתה

אתמול, בסיום דיון בבית משפט השלום במסגרת העתירה שהגישה הפועל ת"א בעניין צו סגירת הפעילות בהיכל קבוצת שלמה, נערכו שיחות בין נציגי המשטרה, היכלי הספורט והקבוצה, שבסופן בוטל חלקו של הצו שמנע את אימוני הקבוצה באולם והיא תחזור לפעילות בו באופן מיידי. (אפרת עמורבן)
הפועל חולון. עו"ד איתמר ליפנר, התובע מטעם איגוד הכדורסל, דורש להעניש את המועדון בחומרה בעקבות פריצת עשרות אוהדים לפרקט בסיום המשחק מול ר"ג. ליפנר ביקש לסגור בשני משחקי הבית הבאים של הסגולים את היציע מאחורי ספסל האורחת, ולהטיל על הקבוצה קנס כספי ושני משחקי רדיוס על תנאי. (סתיו איפרגן)