שלושה ימים לפני שמכבי ת״א פוגשת בשלב הפלייאין ביורוליג את באסקוניה, היא רשמה את ניצחונה ה-16 ברציפות בזירה המקומית, 82:91 על הפועל חולון בהיכל מנורה מבטחים.
חולון הצליחה לשמור על משחק צמוד לאורך שלושת הרבעים הראשונים בזכות ג׳סטין סמית׳ (20 נקודות) וקווין הרווי (17 נקודות) ובעיקר ניצלה את העייפות המצטברת אצל שחקניו של עודד קטש. ווייד בולדווין (14 נקודות) ותמיר בלאט (11 נקודות) לחצו על הגז ברבע המכריע, ברחו ליתרון דו-ספרתי וסגרו סיפור.
החדשות המעודדות עבור הצהובים היו החזרה לתמונה של לורנזו בראון, שנראה אתמול קצת יותר מרוכז וחתם ערב של 14 נקודות, 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.
הפועל ירושלים חזרה מפיגור 12 מול הפועל גליל עליון וניצחה בחוץ 71:80. עבור הקבוצה הצפונית שמשחקת בקביעות מחוץ לביתה זה היה הפסד עשירי ברציפות שהוריד אותה למקום האחרון. בלטו בירושלים: ליוואי רנדולף עם 18, ג'אקורי וויליאמס עם 13. רועי הובר 18 לגליל.(אפרת עמורבן)

זהב לנבחרת ההתעמלות האמנותית בסופיה

נבחרת ההתעמלות האמנותית ודריה אטמנוב זכו אתמול במדליות בגביע העולם בסופיה. הנבחרת זכתה במדליית זהב בקרב-רב ואטמנוב זכתה במדליית ארד.
מתעמלות הנבחרת אופיר שחם, דיאנה סברצוב, הדר פרידמן, רומי פריצקי ושני בקנוב קיבלו ציון של 69.3 נקודות, שכאמור העמיד אותן על המקום הגבוה ביותר בפודיום. כמו כן, הנבחרת העפילה לשני גמרים (חישוקים וסרטים וכדורים) שייערכו היום. אטמנוב קיבלה סך של 132.6 נקודות וסיימה את תחרות הקרב-רב במקום השלישי הכללי. היא קיבלה סך של 132.6 נקודות, והעפילה לגמרים בתרגילי החישוק הכדור והסרט היום. כדורעף נשים. מכבי אשדוד רחוקה משחק מתואר האליפות. לאחר שגברה אתמול באולמה 0:3 (24:26, 19:25, 15:25) על מכבי חיפה, ועלתה ליתרון 0:2 (בטוב מ-5) בסדרת הגמר.
(ספי פסטרנק)