עד שזה לא נגמר, נסגר הרמטית, נחתם על ידי נוטריון ואושר במשרד רואי החשבון שאוטם את מעטפות האוסקר, אוהדי לברקוזן לא הרשו לעצמם להאמין. אבל אתמול כל האושר והדמעות התפרצו: בפעם הראשונה בהיסטוריה, הלוזרית הנצחית זכתה באליפות גרמניה – אחרי 11 שנים רצופות בשליטת באיירן מינכן.
1 צפייה בגלריה
yk13885460
yk13885460
(יש אליפות! האוהדים המאושרים | צילום: AP Photo/Martin Meissner)
כל מה שהיה דרוש זה ניצחון ביתי על ורדר ברמן, ולברקוזן לא הותירה ספק עם 0:5 ענק. הקהל המוטרף ניסה לפרוץ למגרש כבר אחרי השער הרביעי, הצליח אחרי השער החמישי, והשופט שרק לסיום כי נותר חסר אונים מול נחשול האוהדים.
זה כנראה לא הסוף: הדאבל בהישג יד, מאחר שבגמר הגביע ממתינה קייזרסלאוטרן מהליגה השנייה, ואחרי 0:2 ביתי על ווסטהאם הקבוצה נמצאת גם בדרך לחצי גמר הליגה האירופית. לא עוד "נברקוזן" – אפשר להשאיר את הכינוי הזה בארכיון.

דרמה אדירה באנגליה

מנצ'סטר סיטי, שהתחילה את המחזור במקום השלישי, מסיימת אותו בפסגת הפרמייר-ליג בזכות הקריסה של היריבות. סיטי, שניצחה שלשום את לוטון 1:5, ראתה אתמול את ליברפול מפסידה בבית 1:0 לקריסטל פאלאס מהתחתית, ובערב ארסנל ספגה שני שערים מאוחרים ונכנעה בלונדון 2:0 לאסטון וילה. כשלשלושתן נותרו שישה משחקים, סיטי מובילה עם 73 נקודות, שתיים יותר משתי היריבות.

כדורסל נשים: חגיגה ברמלה?

ניצחון הערב (18.45) על הפועל לב ירושלים יסדר לאליצור רמלה אליפות שלישית ברציפות בכדורסל נשים ו-13 בתולדותיה. (רענן וייס)
אתלטיקה. מאור טיורי (33) דורגה שמינית במרתון רוטרדם עם שיא אישי (2:26.39 שעות) והבטיחה את השתתפותה בפריז – האולימפיאדה השלישית שלה. (אבינעם פורת)