הפועל ת"א הודיעה אתמול על מינויו של סטפנוס דדאס (41) לתפקיד מאמן הקבוצה עד לסיום העונה. דדאס, שעל המשא ומתן בינו לאדומים פורסם לראשונה ב-ynet, ינחת בישראל במהלך הימים הקרובים.
ברק לדרר, שאימן את הקבוצה בשני משחקי הליגה האחרונים, ידריך את הקבוצה גם מול הפועל עפולה מחר וימשיך במועדון כעוזרו של דדאס. היווני אימן בעבר את הפועל חולון וא.א.ק אתונה, ולאחרונה שימש כעוזר המאמן של דימיטריס איטודיס בפנרבחצ'ה.
יו"ר הקבוצה רמי כהן: "אנחנו מודים לברק לדרר שהוכיח את יכולותיו כמאמן ראשי והראה שוב שתמיד אפשר לסמוך עליו. הפועל ת"א לא ויתרה על המטרות שלה העונה ותעשה הכל כדי לעמוד בהן. דדאס הוא מאמן מוכח שיכול לעזור לנו בכך".
המינוי מגיע אחרי שהפועל ת"א הפסידה שלשום 94:81 למכבי ר"ג וירדה למקום השלישי בליגת העל עם מאזן 6:16. כזכור, החודש נפרדה הקבוצה מדני פרנקו לאחר ההפסד להפועל ירושלים ברבע גמר הגביע והכישלון ביורוקאפ.
הגארד וויל קאמינגס ביקש להשתחרר מהמועדון - ונענה בחיוב, זאת עקב המצב הביטחוני בארץ. הבקשה של הגארד האמריקאי מצטרפת לפנייה דומה של שחקני הפועל גליל עליון - עומאר סילבריו, אלפונסו אנדרסון ושון מילר.

המינהלת החליטה: הירידות לא יוקפאו

דרמה גדולה בישיבת דירקטוריון מינהלת ליגת העל בכדורסל. נציגי הקבוצות החליטו כי הירידות לא יוקפאו בתום העונה הנוכחית, אך יתקיים משחק מבחן בין האחרונה בליגת העל לשנייה בלאומית - במקום שהאחרונה תרד אוטומטית ושתי קבוצות יעלו מהליגה השנייה. ממינהלת הלאומית, שמתנגדת למהלך, נמסר: "נמשיך לכבד את החלטת הנהלת האיגוד אשר קובעת כי בתום העונה תעפלנה שתי קבוצות אל ליגת העל".