בית המשפט השלום בתל-אביב האריך אתמול בארבעה ימים את מעצרו של אב הבית במכללה האקדמית יפו, חאלד דמראני בן ה-60, החשוד שהתקין מצלמה נסתרת בשירותים.
לפי המשטרה, בתום בדיקה מקיפה עולה כי לא הותקנו מצלמות נוספות בתאי השירותים, וחוקרי תחנת יפו גם לא איתרו חומרים ויזואליים שהוקלטו מהתא. במשטרה לא שוללים את האפשרות שסרטונים כאלה קיימים - ובשלב זה נבדקים חומרי המדיה שנלקחו מביתו של אב הבית שנעצר.
1 צפייה בגלריה
yk13892873
yk13892873
(המצלמה בשירותי המכללה)
במשטרה בינתיים נערכים לפנייה של סטודנטיות שיבקשו לבדוק אם קיים תיעוד שלהן מתא השירותים, וגורם המעורה בפרטים הסביר כי "זה חשש לגיטימי. אנחנו פועלים כרגע כדי לשלול או לאשש את החשדות".
לפי שעה, אב הבית מכחיש כי הוא קשור להתקנת המצלמה, וטוען כי לא תיעד דבר. בבית המשפט אמר נציג המשטרה, רנ"ג משה פויסטרו, כי אמנם לחשוד אין עבר פלילי אבל מדובר בעבירות חמורות.
פרקליטו של החשוד, עו"ד רותם סרי, טען כי לא קיים חשד סביר בעניינו של החשוד. "אני מבין שמדובר בשירותים שיש להם קיר משותף עם המשרד שלו, אבל חברי בהגינות גם הסביר שאם אדם מהיישוב נכנס לתוך המשרד, הוא לא יכול להבחין שמותקנת שם מצלמה".
שרונה סלרי, סטודנטית שנה ג' למדעי המחשב, סיפרה: "קיבלתי מייל מהמכללה על אירוע חריג שהיה. גיליתי שפתחו קבוצת ווטסאפ של בנות המכללה שבה דיברו ושיתפו על מה הן יודעות ועל התחושות. ניסינו להבין איך אנחנו חוזרות למכללה ביום שאחרי. אני לא הגעתי היום ועוד הרבה חברות שלי, זה חשש אמיתי".
לדבריה, הסטודנטיות במכללה ניסו להבין אם יש פרטים נוספים, ואלו בדקו את כל תאי השירותים במוסד האקדמי. "אנחנו לא יודעות מה היה עם המצלמות האלה, המצלמה הייתה מכוונת בדיוק לאיבר המין. אין לנו שום מידע אם הצילומים האלה יוצאים או לא ומי צולמה. אנחנו מרגישות אבודות, יש לי חברה שזה עשה לה טריגר. כולנו מרגישות מחוללות".