אף פעם לא הבנתי מה הקטע בלחגוג שער עם הורדת חולצה, בסוג של סטריפטיז מול היציעים. בתחומים אחרים זה לא עובד ככה. אדריכל מתלבש לו בניין יפה, לא דופק ספרינט באיילון בלי חולצה. זה ייגמר בעד תום ההליכים.
התעלומה גדולה פי כמה כשיש שחקן שיש לו כבר צהוב, הוא מבין שהאקט ישלח אותו החוצה בצהוב שני, ובכל זאת הולך על המהלך. מדבר אליך, רומאן הבראן מעפולה. הגול שנתת, אין דברים כאלה. כדור חופשי, בזווית הרחבה, פינה רחוקה, בום. אבל אז ריצה, חולצה, צהוב, אדום. וזה לא שהמשחק היה גמור. רבע שעה נותרה, ה-0:1 היה כל כך שברירי ועפולה כל כך נזקקה לנקודות הללו. בקיצור הבראן, אם כפר-קאסם איכשהו הייתה משווה, מהמר שלא היית מוריד חולצה גם במקלחת.
ˆ ˆ ˆ
מתישהו, לפני ההפסקה, כשהרצליה יצאה להתקפה, נוצרה ערבוביה על קו השער של מכבי יפו. מהיציע היה קשה להבין מי נגד מי שם. וגם צילומי לווין לא שפכו אור. נכנס, לא נכנס, מי תוקף, מה תוקף, מה מתרחש. בסוף, כשהתפזרה הערבוביה והעשן התפוגג, התברר שדור ג'אן מהרצליה הורחק. זאת הייתה בשורה קשה מבחינת יפו, שעד אז הובילה 0:1.
ליפו קשה עם מתנות. שבועיים קודם, נגד בני-יהודה, ג'ונתן אגיאפונג הורחק. מול עשרה שחקנים יפו קיבלה גול והפסידה קרב צמרת דרמטי. והנה עכשיו, שוב, דווקא כשהרצליה בהרכב חסר, יפו מקבלת גול, ועוד אחד, ועוד. שלישייה. והנה עוד הפסד, עם טעם לא ברור כזה. טעם של ערבוביה על הקו.
ˆ ˆ ˆ
מה אפשר ללמוד מהשלישייה שבני-יהודה קיבלה בבלומפילד, ככה בהכנעה, מנוף-הגליל? שהכתומים סובלים מחוסר יציבות, ושהטיול שלהם ללאומית יהיה בתוך הרבה ואדיות, במידה שיהיה טיול ללאומית? או שנוף-הגליל היא חתיכת פספוס כמו שמוטי איוניר, הקואוץ' שלה, נוהג לציין מעת לעת? אני מניח שזה גם וגם. נוף-הגליל של העונה היא אחת שלוקחת נקודות מהגדולות, ונופלת בקטנות. ובני-יהודה? המזל שלה הוא שגם שאר קבוצות הצמרת לא ממש יציבות. בתסריט היותר אופטימי מבחינתה היא כנראה תמשיך להתנדנד בין המקום לראשון לשני, וחוזר חלילה.
ˆ ˆ ˆ
קריית-שמונה - א.א פאחם 1:2. אביחי וודג'ה (3), אלפרדו סטיבנס (45+2); אחמד דראושה (31). בני-יהודה - נוף הגליל 3:1. סולימאן פופאנה (16); לאון סבר (11), אופיר מזרחי (36), סמיר פרהוד (71). טבריה - רמה"ש 1:3. פרנקו מזורק (23), באסל שעאבן (25), איתי זדה (95); ריצ'רד קולה (50 בפנדל). מכבי יפו - הרצליה 3:2. רונן פרץ (24, 81); דייגו ניקולאייבסקי (52), אילון ירושלמי (79), רן ואתורי (90). דור ג'אן הורחק (45). עכו - נס-ציונה 0:0. הפועל ר"ג - שפרעם 0:3. שגיא דרור (14), פיטר אולוואלה (33), דג'אץ וורקו (78). כפר-קאסם - עפולה 1:0. רומאן הבראן כבש והורחק (76). ראשל"צ - כפר-סבא 2:1. יובל ששון (54); ארי כהן (38), דניאל אלמלח (61). כפר-שלם והפועל רעננה הבטיחו את עלייתן ללאומית. (ספי פסטרנק)