הסתיימו ההכנות לפנאתינייקוס. לפני שני המשחקים השבוע ביוון, בפתיחת סדרת פלייאוף היורוליג, מכבי ת"א האריכה את רצף הניצחונות בליגה ל-18 עם 77:90 על באר-שבע/דימונה.
המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה – הצהובים עייפים מעומס המשחקים, ורק ביום חמישי ניצחו את הפועל חיפה – אבל במחצית השנייה כבר לא היה ספק. רומן סורקין, שלא שותף במשחק הפלייאין מול באסקוניה, המשיך לתת לעודד קטש חומר למחשבה עם 21 נקודות ותשעה ריבאונדים, והקבוצה הרוויחה את המנוחה של לורנזו בראון וחסיאל ריברו, כשגם ווייד בולדווין מבלה את רוב המשחק על הספסל. ג'קינן גאנט קלע 15 למפסידה, שחזרה למקום האחרון.
הפועל ת"א, עדיין בלי המאמן החדש סטפנוס דדאס שצפה מהיציע, המשיכה בשקיעה עם הפסד 84:78 בעפולה. ג'סטין בריגס היה פנטסטי עם 20 נקודות וארבע חסימות, אך בשל המצב הביטחוני, הוא צפוי לעזוב את הארץ בקרוב. הפועל ת"א קיבלה 22 מתומר גינת.
NBA. הפלייאוף נפתח אמש עם 83:97 של הרביעית במזרח קליבלנד על אורלנדו (5). מיאמי השיגה את הכרטיס האחרון במזרח מהפלייאין בזכות 91:112 על שיקגו, ותתמודד מול בוסטון. במערב זו הייתה ניו-אורלינס עם 98:105 על סקרמנטו, בדרך לסדרה מול אוקלהומה סיטי.

דופלנטיס שוב שבר את שיא העולם

ארמנד דופלנטיס ניפץ אתמול שוב את שיא העולם בקפיצה במוט עם 6.24 מטרים בתחרות ליגת היהלום בסין, סנטימטר יותר משיאו הקודם. זו הפעם השמינית בה הוא משפר את השיא מאז שעשה זאת לראשונה בפברואר 2020 – בכל פעם בסנטימטר. (אבינעם פורת)
כדוריד. מחזיקת הגביע א.ס רמה"ש עלתה לגמר הפלייאוף עם 32:36 בחולון (0:2 בסדרה). הפועל ראשל"צ - מכבי ראשל"צ 29:34 (1:1). (ספי פסטרנק)