תחת שמש מקומית
נסיינית בהירת עור שמקפידה על חשיפה מבוקרת לשמש כל השנה יצאה להליכה ספורטיבית בים עם BOLD BB CREAM, קרם לחות והגנה בשילוב מייק-אפ של קרליין ולא התאכזבה. השימוש בו נעים – הוא קליל ונטול שומן, נמשח בנעימות ומעניק כיסוי נאה ומראה מאופר עדין וטבעי. על אף שהיא מעדיפה הגנה מקסימלית, רמת 30 SPF שבתכשיר הוכיחה את עצמה גם תחת שמש ישירה. והמחיר משתלם (59.90 שקל).
9 צפייה בגלריה
yk13910421
yk13910421
(צילום: טל אזולאי)
חיממנו לבד
סדרת מאדאם פרז של זוגלובק מציגה פטנט מהפכני בתחום טכנולוגיית המזון: ארוחות מבושלות לחימום מהיר במיקרוגל שתוך דקות נשמעת שריקה המעידה שהתבשיל מוכן. האריזות המתוחכמות מכילות מגוון מנות בטעמים ובמרקמים שזכו לשבחים - במיוחד הקציצות, מרק הקוסקוס והבולונז. המאכלים האסייתיים – קצת פחות. חבל שהכמות לשתי מנות גבולית, גם אחרי תוספת אורז, פסטה או קוסקוס (34.90 שקל ליחידה).
9 צפייה בגלריה
yk13894828
yk13894828
צילום: אסף קרלה
ניגוב ישראלי
אמו של בן השנה משבחת את מגבוני 99% Pure Water של המותג הישראלי בייביסיטר, המבוססים על מים מטוהרים, ללא פראבנים או SLS. בלי מיתוג חו”לי מפונפן, הם עבים במיוחד, נשארים לחים לאורך כל השימוש, לא מתפרקים או נקרעים ומדיפים ניחוח עדין ונעים. הדבק סביב הפתח לא מחזיק מעמד עד תום החבילה, אבל זו ההערה היחידה. האם והתינוק מרוצים מאוד (24.90 שקל למארז 4 אריזות של 60 יחידות לאריזה).
בשבחי הבירה
חובבי בירה טעמו והיללו את מארז העצמאות של בירה אלכסנדר, הכולל 2 בקבוקי בירה בלונד, 2 בקבוקי בירה חיטה ישראלית וכוס זכוכית ממותגת. כולם הופתעו לטובה מהטעמים העדינים והמאוזנים ומהתסיסה הנעימה. 50 שקל.
9 צפייה בגלריה
מארז עצמאות
מארז עצמאות
מארז עצמאות
(מארז עצמאות)

סירי מולדת
מענג במיוחד לבשל בסיר היפהפה מסדרת TWIST של המותג סולתם, שם נרדף לסירי איכות ישראליים כמעט מהקמת המדינה (אף כי למרבה הצער אינם מיוצרים בארץ כיום). העיצוב הייחודי והצבע הלבן החגיגי (מבחוץ, בפנים הוא מצטיין בציפוי נון-סטיק עמיד ושימושי), מאפשרים להשתמש בו ככלי הגשה לשולחן. אהבנו גם את הידיות הארגונומיות העשויות מבקליט למניעת התחממות ואת המכסה המעוגל והגבוה, המגדיל את נפח הסיר. (115 – 400 שקל, בהתאם לגודל).
מגש הכסף
המגש בעיצוב מרוקע של חברת הצורפים, מותג כלי הכסף והיודאיקה הוותיק, שירת אותנו נאמנה בפסח להגשה מהודרת של מצות. עכשיו הוא משמש לנוי וגם להגשת תקרובת חגיגית בכל הזדמנות. העיצוב המאופק והמודרני של סטודיו מרדינגר מתאים לאירוח ולכל מערכת כלים, וציפוי הכסף נוח לתחזוקה. מתנה יפה וחגיגית, גם לחגים הקרובים (300 שקל).
לא זזים
הייחוד בטייץ היפים של סטרונגפול הם פסי הסיליקון הפנימיים באזור המותן, שמונעים החלקה וגורמים להם להישאר במקום מבלי להעיק. המותג האינטרנטי הישראלי, שחרת על דגלו שילוב של נוחות ופונקציונליות עם עיצוב עדכני ומחמיא, עומד בהבטחתו, ובגדול: לדברי מתאמנת מתמידה, הטייץ נוחים ביותר, יפים להלל ולא זזים גם בזמן אימון נמרץ (175 שקל, strongful.co.il).


פינוק לפנים
אחרי שהתמכרנו למוצרי הגוף הנהדרים של סבון, חברה ישראלית שעושה חיל גם בעולם, הגיעו תכשירי טיפוח הפנים המעולים, שנתונים באריזות שמשדרות יוקרה ורובם בעלי תקן אורגני. ניקוי של עור רגיל בפילינג העדין מסדרת Rose Glow (שמחירו 135 שקל) הותיר אותו חלק וזוהר. ג'ל הלחות (259 שקל), שנוסה על עור מעורב, העניק מעטה נעים, עור חלק וריח נהדר.
9 צפייה בגלריה
yk13894893
yk13894893
צילום: רונן מנגן