בתאונה הקשה שהתרחשה ביום שבת, סמוך לחיפה, נהרגו עינת בן דב, בת 47 מקריית־אתא, ובן אחותה גבע שלו, בן עשר מקריית־ביאליק, כאשר חזרו מטיול משפחתי.
מחקירת המשטרה עולה כי נהג מכונית פרטית, תושב המועצה כעביה־טבאש־חג'אג'רה, פגע במכונית שבה נהגה בן דב. יחד עם עינת היו ברכב בנה רוי, בן 18, בתה עמית, בת 17, וגבע שלו. רוי ועמית נפצעו בתאונה, טופלו על ידי צוותי מד"א ופונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.
2 צפייה בגלריה
yk13899267
yk13899267
(גבע שלו ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה)
חוקרי תאונות הדרכים מצאו במכוניתו של הנהג פריטים שעוררו חשד כי עשה שימוש בחומר שגרם לו שלא להיות במלוא חושיו. מהנהג ומהנוסע שישב לידו, נלקחו דגימות דם. הם נעצרו להמשך החקירה.
אבל כבד ירד על משפחות בן דב ושלו, עם היוודע דבר מותם של עינת וגבע. גבע, תלמיד כיתה ד', הוא הבן היחיד מבין שלוש אחיות. עינת בן דב היא אם לשניים, ניהלה מעון של נעמת והייתה אהובה ומוערכת מאוד על ידי הילדים והורים כאחד.
2 צפייה בגלריה
yk13899268
yk13899268
עינת בן דב ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה
"עינת היא אחותי הבכורה. "אנחנו בקשר מאוד קרוב. בשבת בבוקר, היא לקחה את שני הילדים שלה וגבע שלי לטיול בספארי. גבע התרגש מאוד, שמח, וצילם את בעלי החיים בטלפון שלו כי הוא אמר לסבא שלו, 'אני אצלם תמונות ואנחנו נלמד על החיות כשאני אחזור'. הוא מאוד אהב לחקור דברים. שמענו על התאונה מעמית האחיינית שלי שהתקשרה לבעלי ואמרה, 'תבואו מהר, הייתה תאונה קשה, גבע ואמא מחוסרי הכרה'”, משחזרת יעל בבכי ומוסיפה: "ניגשתי אל אחותי. חיבקתי ונישקתי אותה. הבטחתי לה שאנחנו נטפל בילדים והם לא יישארו יום אחד לבד. חזרתי לגבע, חיבקתי, נישקתי אותו. שמתי עליו ידיים, דיברתי אליו 'שאלוהים ייקח אותי במקומו', ברור שזה לא יקרה. אבל איך אפשר לקבור ילד שעוד לא בן עשר? איך?"