פעם גדול שחקני צרפת, כיום חשוד ונאשם סדרתי בפשעי מין.
השחקן הצרפתי הוותיק ז'ראר דפרדייה נלקח אמש למעצר לצורכי חקירה במשטרה בפריז בנוגע להאשמות על תקיפה מינית שהתקבלו מצד שתי נשים. זאת כשבמקביל מתנהל נגד השחקן הליך משפטי של האשמה באונס.
1 צפייה בגלריה
yk13902266
yk13902266
(דפרדייה. סדרתי | צילום: THIERRY ROGE , אי־אף־פי)
כעת שתי נשים המאשימות אותו בתקיפות מיניות שבוצעו לכאורה ב-2021 וב-2014. האחת היא תלונה שהוגשה השנה על ידי מעצבת שעבדה איתו על סט של סרט בשם "התריסים הירוקים", השנייה היא של עוזרת הפקה לשעבר שטוענת כי תקף אותה.
זהו שפל נוסף עבור דפרדייה, שנחשב לאחד השחקנים הגדולים בצרפת, היה מועמד לאוסקר והשתתף בלמעלה מ-170 סרטים. ב-2020 הואשם באונס ותקיפה מינית של השחקנית הצעירה שרלוט ארנולד. בצרפת דמותו ממשיכה לעורר סערה, והוא עדיין זוכה לתמיכה מצד גורמים שונים בתעשייה הצרפתית, כולל עצומות בעדו. הוא עצמו טען מספר פעמים כי ההאשמות נגדו "חסרות בסיס" וכי "מעולם לא ניצל אישה".
במהלך השנים האחרונות הועלו נגד השחקן, בן ה-75, טענות רבות על תקיפה מינית, הטרדה ואונס. באפריל אשתקד התפרסם תחקיר באתר "מדיה-פארט" שבו 13 נשים שונות האשימו אותו בהטרדה מינית, ובדצמבר האחרון נודע כי השחקנית עמנואל דבוור, שהייתה הראשונה להאשים את דפרדייה בתקיפה מינית, שמה קץ לחייה.