הקווינס פארק ליידיז זכו באליפות הליגה שלהן באנגליה עד גיל 12, עם מאזן של 18 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו. הן הבקיעו 61 שערים וספגו רק 11, ועדיין, לא משהו שאמורים לכתוב עליו בעיתון כיוצא דופן. אבל הליידיז זכו באליפות ללא הפסדים בתור קבוצת הבנות היחידה בליגת בנים.
"זה לא רק שהצלחנו להתגבר על קבוצות הבנים, שהיו יותר פיזיות מאיתנו וזילזלו בנו", אמרה מילי ריי, בת 11, שחקנית הקישור של הקבוצה, אחרי הזכייה באליפות. "מה שמדהים הוא שעלינו לשחק והרסנו אותם".
טובי גרין, מנג'ר הקבוצה, אימן את בתו הבכורה כבת היחידה בקבוצה של בנים. כשבתו השנייה, אוליביה, הייתה בת חמש וביקשה גם היא לשחק כדורגל, הוא החליט להקים קבוצה של בנות בלבד. חלק מהן, כולל בתו הקפטנית, משחקות ביחד כבר שש שנים.
"כדורגל הנשים באנגליה זוכה לפריחה מטורפת, בעיקר מאז הזכייה של נבחרת האנשים באליפות אירופה ב-2022", אמר גרין, "יש הרבה יותר השקעה בתשתיות, והרבה יותר הורים מביאים את הילדות שלהם, או שהילדות מבקשות לבד להגיע לאימוני כדורגל. כשהתחלתי את קבוצת הילדות שלי, בקושי יכולנו לבנות סגל. עכשיו אנחנו מקווים להקים ליגה רק של בנות. הקבוצה שלנו השנה תהיה השראה לדור הבא של ילדות בכדורגל, בדיוק כמו שהניצחון של הנבחרת היה השראה לקבוצת הגיל של הבת שלי".