לפני ארבע שנים פתחו המסעדן והמתאגרף האולימפי לשעבר, אנדראה מאג'י ורעייתו רייצ'ל את "קלאטה 15", מסעדה איטלקית מושקעת בהרצליה פיתוח. המסעדה צברה לקוחות קבועים ומרוצים והשניים החליטו שהגיע הזמן להרחיב את עסקיהם: לאחרונה הם חנכו מקום מושחת ונהדר בקניון אאוטלט הסמוך ל"קלאטה 15" - "קאסה טואה" ("הבית שלנו" באיטלקית). מדובר בפסטצ'ריה, הגרסה האיטלקית לפטיסרי הצרפתי. המקום אכן מזכיר את המאפיות הטובות של איטליה, גם הודות לביצועי השף-קונדיטור דוידה דורביני.
המקום המעוצב, המרווח והמזמין מציע כריכים משודרגים, פיצות אישיות, גלידות שנעשות לעיני הלקוח ובעיקר קינוחים מעולים עם שמות מפתים (קורנטו ממולאים בקרם פיסטוק, מריטוצו בריושי, ספוליאטלה מדופפת, בומבולוני סופגנייתיות) מתפארת ארץ המגף. מאג'י שהגיע אלינו מפזארו, עיר חוף במזרח איטליה אף כלל בתפריט מנות אחדות, שמאפיינות את מחוזות ילדותו, למשל פיצה רוסיני - מרגריטה עם ביצים ומיונז ועוגת מימוזה עם תותים וקרם דיפלומט.
1 צפייה בגלריה
yk13903280
yk13903280
(צילום: גל קלדרון)
הסטנדרטים כאן גבוהים, כולל השקעה בציוד ובחומרי גלם, שמגיעים מאיטליה. כמובן, שב"קאסה טואה" קיימת הקפדה בכל מה שקשור לקפה (מכונת אספרסו יוקרתית מפארת את המקום). ואל תשכחו לרכוש הביתה את העוגיות תוצרת בית ואת העוגות המיועדות לאירועים חגיגיים. טווח המחירים נע בין 12 שקל ל-240 שקל.
קאסה טואה, מדינת היהודים 85, הרצליה. 09-9664340