התרומה של מנור סולומון למאמץ של טוטנהאם העונה מסתכמת בשש הופעות ושני בישולים. הברך לא נתנה לו להמשיך במומנטום שהתחיל לייצר, וכל מה שנותר לו לעשות הוא לקוות מהצד לכך שהחברים יצליחו להתברג ברביעייה הראשונה ויחזירו אותו לליגת האלופות. למה שיקרה הערב (21.30) תהיה משמעות גדולה בהיבט הזה, כאשר הספרס יתארחו לדרבי אצל צ'לסי.

1 צפייה בגלריה
yk13906346
yk13906346
סון
(BEN STANSALL)
העונה של טוטנהאם מוזרה מאוד. זו השנה הראשונה בלי הארי קיין והראשונה עם המנג'ר אנג' פוסטקוגלו, ובצד החיובי, היא עדיין במאבק על המקום הרביעי מול אסטון וילה – טוטנהאם עם 60 נקודות מ-33 משחקים, וילה עם 67 מ-35 משחקים. בצד השלילי, אחרי חודש וחצי נפלאים בפתיחה (שמונה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בעשרת המחזורים הראשונים) היא הפכה לקבוצה הכי בלתי צפויה באנגליה. אנחנו בשלב די מתקדם של העונה והיא עדיין לא התאפסה, מה גם שאין לה תירוצים של עומס מאחר שלא שיחקה השנה באירופה ולא הגיעה רחוק בגביעים המקומיים. אולי בחיפוש אחרי סיבות פוסטקוגלו מרבה להאשים את השופטים, והתבדח לקראת המשחק שהוא עובר לאמן בשוודיה, שם אין שימוש ב-VAR.
המשחקים של הספרס פתוחים מאוד ומניבים תוצאות גבוהות, אבל ייתכן שפוסטקוגלו מבקש יותר מדי מההגנה הצעירה שלו, ומעמיס על הבלמים כריסטיאן רומרו ומיקי ואן דה ון שלא עומדים בפרץ – בשני המשחקים האחרונים טוטנהאם ספגה 4:0 בניוקאסל ו-3:2 ביתי מארסנל. פאפה מטאר סאר בן ה-21 הוא כישרון גדול, אבל זו עונתו הראשונה כשחקן הרכב בפרמייר-ליג ולפעמים החזקת מרכז השדה בשיטה ההתקפית הזו נראית גדולה עליו.
אז מה בכל זאת שומר את טוטנהאם בצמרת? אחרי המכירה של קיין, סון יונג-מין קיבל את סרט הקפטן ונהנה מתשומת הלב. תמיד נתנו לו קרדיט כשותף המוצלח של הסקורר, אבל קיין היה זה שעורר את ההתלהבות האמיתית. כעת זו הקבוצה של הקוריאני, שסוחב אותה עם 16 שערים ותשעה בישולים. כאשר יצא לאליפות אסיה, טוטנהאם איבדה ארבע נקודות והודחה מהגביע האנגלי. הוא שובר השוויון – בתשעת הפסדי הליגה הוא תרם רק שער ובישול. הוא מותש, אבל יש לו מספיק אוויר בשביל חמישה משחקים חזקים אחרונים. זה מתחיל הערב.