15 עונות בליגת העל בהפועל ת"א, הפועל חולון, גבעתיים ומכבי ר"ג; שתי זכיות בגביע המדינה; 3,101 נקודות בקריירה (מקום 69 בכל הזמנים); סגן מלך הסלים של אליפות אירופה לקדטים; 46 הופעות בנבחרת ישראל. את הניסיון הזה לוקח עמוס פרישמן בן ה-59 לאתגר הבא שלו – אחרי שנבחר ליו"ר איגוד הכדורסל.
פרישמן משמש כמנכ"ל החברה לקידום הספורט בגבעתיים, עבד בעבר באיגוד כסגן מנהל האגף המקצועי, ובשנים האחרונות כיהן כיו"ר הוועדה המקצועית באיגוד. הוא נבחר פה אחד על ידי חברי ההנהלה החדשה.
פרישמן: "באתי לתפקיד החשוב הזה בשביל לעבוד, כדי לקדם את איגוד הכדורסל ולהתאים את עבודת האיגוד למציאות ענף הכדורסל בארץ ובאירופה. אני רוצה למצוא דרכים לקדם גם כדורסל נשים ואת הענף במגזרים השונים. לא באתי לעשות את זה לבד אלא עם כל עובדי האיגוד וחברי ההנהלה הנבחרת".

שינוי גם במינהלת הליגה

בהתאם להמלצת ועדת האיתור, דייויד בסן מונה למנכ"ל מינהלת הליגה בכדורסל. בסן בן ה-49 שימש בשנתיים האחרונות כמנהל התחרויות בליגת האלופות בכדורסל והתגורר בשווייץ. במסגרת תפקידו הוא היה שותף בניהול המפעל, אחראי להקמת ליגת האלופות לנוער וניהול טורנירי המוקדמות. בעבר הוא עבד תשע שנים במגוון תפקידי ניהול בהפועל ירושלים. (סתיו איפרגן)

מישראל לנבחרת הפליטים

האתלטים תחלוויני (לואי) גברייסוס וג'מאל עבדלמג'יד, החיים ומתאמנים בישראל, ישתתפו בפעם השנייה ברציפות באולימפיאדה כחברים בנבחרת הפליטים של הוועד האולימפי הבינלאומי.
רץ המרתון גברייסוס (הפועל עמק חפר), שהגיע מאריתראה, היה נושא הדגל של הפליטים בטוקיו 2020 וסיים את הריצה במקום ה-16. עבדלמג'יד הסודני (הפועל ת"א) יתחרה ב-5,000 מטרים, אחרי שסיים במקום התשיעי באליפות אירופה במרוצי שדה בשנה שעברה. (נדב צנציפר)
כדורגל לאומית. מכבי הרצליה ורמה"ש נפרדו ב-1:1 במשחק שפתח את המחזור ה-33. שון עדרי (34) כבש לרמה"ש, סטיבן אלפרד (96) השווה בשנייה האחרונה.
כדוריד. מכבי ראשל"צ תארח היום (16.00, בית מכבי) בגמר הפלייאוף את א.ס רמה"ש, שמוליכה 0:1 בסדרת הטוב מ-5. (ספי פסטרנק)