אנחנו חיים בזמנים מטורפים. הפלסטינים ממשיכים לרכוב על גל טבח אוקטובר כדי לרכוש אהדה לסבלם ולרצון שלהם למדינה משלהם. זה התחיל בפרלמנטים, עבר לרחובות, נכנס לקמפוסים, ועכשיו ליציעים של מגרשי הספורט.
הטענות הפלסטיניות כלפי הדרישה להשעות את ישראל הן לא פחות ממגוחכות: תשתיות הספורט בעזה? על מי אתם עובדים? שחקנים ערבים בליגות הישראליות שזוכים ליחס רע? ראיתם מה קרה לשחקן ישראלי שחגג בטורקיה? יש כדורגלנים ישראלים שמשחקים באצטדיונים המפוארים בגדה וברצועה? וההשוואה בין המקרה הישראלי לרוסי בכלל לא שווה תגובה מרוב מופרכות.
האם פיפ"א באמת רוצה לערוך פוליטיזציה בספורט? האם היא באמת רוצה להכניס את הראש הגוסס שלה למיטה החולה הזו? האם נערך דיון כלשהו לגבי עונש להתאחדות הפלסטינית בעקבות הטבח שערכו הפלסטינים בעוטף עזה? האם בדקו בפיפ"א בציציותיו של ג'יבריל רג'וב, ראיס פלסטיני שאפילו לא הביע צער או מילת מחאה על זוועות 7 באוקטובר? בעצם מה רג'וב קשור, הוא פלסטיני, את הטבח ביצע חמאס.
ההתאחדות שלנו צריכה להטיס לקונגרס בתאילנד כמה משחקני "שועלי כפר עזה", שיספרו לחליפות של פיפ"א מה הכדורגל הוא עבורם, מה קרה להם, את מי הם איבדו, ואיך הטבח בעוטף עזה השפיע עליהם. זה יהיה עדיף על פני כל התחכמות מטופשת בטוויטר של שר.
וגם זה יכול לא להספיק. אנחנו צריכים לזכור מה הקונטקסט ועם מי מתעסקים פה. פיפ"א היא גוף מושחת ומסואב, שתזרים המזומנים שלו יותר חשוב לו מכל החלטה מוסרית שיקבל. את אירוח המונדיאל האחרון הוא העניק לקטאר, מדינה נטולת שוויון לנשים וללהט"בים, מפגרת בכל מה שקשור לזכויות אדם וחופש ביטוי ועיתונות, שהייתה אחראית להפרה בסיסית של זכויות עובדים שהועסקו כעבדים לקראת המונדיאל. כל זה לא הפריע לפיפ"א, סטיפה של דולרים תעוור עיני מושחתים.
מדובר גם באותה קטאר שמממנת את חמאס, שמימנה את הטבח, האונס, החטיפות ועכשיו מבקשת לשבת בשולחן המו"מ כגורם לשחרור החטופים שהיא סייעה בחטיפתם. אנחנו חיים בזמנים מטורפים.
זוהי פיפ"א. אם גוף כזה יחליט להשעות את ישראל, ההתאחדות לכדורגל צריכה לראות בזה תעודת כבוד.
ההתאחדות צריכה להטיס לקונגרס כמה משחקני "שועלי כפר עזה" שיספרו לחליפות של פיפ"א מה קרה להם, את מי איבדו, ואיך הטבח השפיע עליהם