אז האוהדים של בני-יהודה, חלקם, קוראים למאמן עומר פרץ להתפטר. מקללים, יורקים. כאילו לא מספיק לחוץ בפקעת הכתומה. חושבים שזה יעזור?
זה נכון, בני-יהודה לא הגיעה לפלייאוף. הפסידה בשישי, בהכנעה, משחק עונה נגד טבריה. ירדה למקום השלישי. ובכלל, עם נקודה מתשע אתה לא עולה אפילו במדרגות נעות. רק שההשתוללות הזו, זה כמו לכבות מדורה עם בנזין אוקטן 98. ואם העלייה תברח לבני-יהודה, גם האוהדים האלימים יהיו חלק מהכישלון. קחו בחשבון, בסדר?
אגב, אם באמת הכתומים יפשלו, שימו לב מי עשוי לשחק יחד בלאומית בשנה הבאה: בני-יהודה, מכבי יפו, כפר-שלם והפועל ת"א. ליגת חולדאי. ניפגש בעזריאלי.
ˆ ˆ ˆ
יש דרך לגמור עונה ויש דרך. יש את נוף הגליל, שמאז החל הפלייאוף לא איבדה נקודה, ויש את מכבי יפו שלא עשתה נקודה. אפילו לא כמחווה מחממת לב לבולגרים שעוד לא התייאשו. שני מועדונים שפתחו פלייאוף בלי מטרות, ובכל זאת מדגימים את ההבדל בין מופת לבין בושה ספורטיבית.
אצל יפו זה לא רק סיפור של קבוצה שהקדימה ללכת לים, עם בירות, מגבת על הכתף, מטקות. זה סיפור מלא דמעות של התפרקות. של קבוצה שהשיגה נקודה מ-21. של בעיות משמעת. של פיצוצים עם שחקני מפתח, השוער אלמוג מלול וניב זריהן. של חוסר יכולת להחזיק מסגרת.
לאחרונה, בכל אופן, יפו הודיעה שהמאמן דוד מרטן ימשיך עונה נוספת. סוג של אקט עם אמירה: למרות הכל - מאמינים במאמן, בדרך שלו, בטווח רחוק, בסבלנות, בהתנהלות עם ערכים. ובכל זאת שאלה: מה שקורה, הביזיון הספורטיבי, הקריסה, כבוד המועדון - זה לא ערכים?
ˆ ˆ ˆ
אדם מחאמיד מנצח בתיקול, חותך לאמצע, שולח מ-20 מטר כדור קצת עייף, מנמנם כזה, ועדיין, בוםםם. בני-שפרעם מנצחת. מאז דצמבר האחרון זה לא קרה. אנחנו יכולים לשער איך הולך להיראות העתיד של בני-שפרעם בליגה א': קבוצה שיורדת, במיוחד כזו שהשקיעה שנה קודם כדי לעלות, צפויה למאבקי הישרדות כלכליים, מקצועיים, מנטליים. מי יודע אם תחזור.
ובכל זאת, יש פה קבוצה שנפרדת בראש מורם. עם טעם של בקלאווה בפה. אה, ועל הדרך מסבכת, ככה יפה, את כפר-סבא בתחתית.
ˆ ˆ ˆ
פלייאוף עליון: קריית-שמונה - נוף הגליל 2:0. בן מיזן (27), לאון סבר (38). עירוני טבריה - בני-יהודה 0:2. אחמד עאבד (22), פרנקו מזורק (80). מכבי יפו - אום אל-פאחם 3:1. ליפו: דני עאמר (70). לאום אל-פאחם: דובב גבאי (58), עוז פרץ (64, 83).
פלייאוף תחתון: הפועל ראשל"צ - הפועל עכו 1:1. לראשל"צ: אוראל באייה (82). לעכו: עצמי (מור עדרי 7). כפר-קאסם - נס-ציונה 1:0. ג'וזף אדה (41). הפועל ר"ג - הפועל עפולה 1:0. ליאם חרמש (49). בני-שפרעם - כפר-סבא 1:2. לשפרעם: אדם מחאמיד (50), סיריל צ'אמבה (68). לכפר-סבא: בנג'מין קוקו (69). (ספי פסטרנק)