• לדסק הנדל"ן של בועות נודע כי רשת הגלידריות דלי קרים תפתח סניף בשטח 72 מ"ר בפרויקט המשרדים והמסחר בראשית BUSINESS של קבוצת דוד אזולאי בנתניה, המוקם בימים אלו ומשתרע על פני 6,000 מ"ר. 80% מהפרויקט הושכר לשוכרי עוגן נוספים, בהם רולדין, רשת חדרי הכושר לזוז, רשת הסופרים שוק העיר, פיצה רונדו, סבן אקספרס ועוד. (הילה ציאון)
• מותג ההלבשה התחתונה Femina השיק בסוהו האוס בת"א את קולקציית הקיץ, והמוזמנים קיבלו הצצה לקמפיין החדש בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי. היו: המנכ"לים והבעלים המשותפים אורי גור ודרור בלומנשטוק, לצד סמנכ"לית השיווק טל כדורי ואורחים רבים מהתעשייה.
• סיפורו של יוליוס ברדה, עולה חדש מצרפת ששירת כחייל בודד והשתחרר לאחרונה ממילואים, כבש את ליבה של אשת העסקים רונית רפאל שהציעה לו להציג את תערוכתו הראשונה בישראל בבית רונית רפאל בת"א. הגיעו לפרגן: גלית גוטמן, לימור גולדשטיין, סנדרה שדה ויועצת התקשורת אירינה שלמור.
אלי אביסרור, ג'קי אביסרור ויורם אביסרור, הבעלים של חברת "אביסרור משה ובניו", קיבלו כוכב בטיחות חמישי מהתאחדות הקבלנים בוני הארץ. (הילה ציאון)
• כ-100 שורדי שואה המתגוררים בבית הדיור המוגן "עד 120" בהוד-השרון ערכו טקס משותף עם חיילים וחיילות מחיל האוויר, שהעניקו להם תעודה ופרח וישבו איתם למעגלי שיח לשמיעת סיפוריהם.
1 צפייה בגלריה
yk13912048
yk13912048
שורדי שואה ב־"עד 120 " עם חיילים וחיילות מחיל האוויר
(צילום: יח"צ)
• דורות של אדריכלים: פירמת ישר אדריכלים, שמציינת 68 שנים להקמתה, הודיעה על צירופם של ארבעה שותפים ושותפות למשרד, בהם תאי ישר, בנו של הבעלים אבנר ישר ונכדו של המייסד, אדריכל יצחק ישר ז"ל, ועדי עיני ישר, אשתו של אבנר ישר. בנוסף, צורפו למשרד שני עמיתים, סמנכ"לית פיתוח עסקי וחמישה ראשי צוותים.
(הילה ציאון)
• השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין-שמגר זכתה לאות יקירת הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה בת"א, במעמד ראש העירייה רון חולדאי. במפגש השנתי של אגודת הידידים נכחו משפטנים בכירים, ביניהם מ"מ נשיא בית המשפט העליון השופט עוזי פוגלמן, הנשיאה לשעבר השופטת דורית בייניש ושופטי בית המשפט העליון יצחק זמיר, תאודור אור, עדנה ארבל, ענת ברון ודליה רבין.
מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית השיווק של "רב בריח", נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל.
• במלאת 10 שנים למותו של אסי דיין, הבן ליאור וראש עיריית הרצליה יריב פישר ערכו מחווה מרגשת לזכרו: הוסיפו את האות א' בשלט הסינמטק בעיר, ויצרו את המילה "אסינמטק".
• בסוף השבוע, במקביל להפגנות בקמפוסים, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI פתח את המסחר בנאסד"ק בניו-יורק בשם ההייטק כחול-לבן. בין הנוכחים: קרין מאיר רובינשטין מנכ"לית ונשיאת האיגוד, יזהר שי לשעבר שר המדע והטכנולוגיה, דייויד קוסטמן ועוד.
• עדכון משמח לשוחרי הסביבה: ענקית המופעים בלוסטון Live Nation ישראל, הודות לשיתוף פעולה עם נותנת החסות הראשית, חברת CBC ישראל, הודיעה כי תעביר את כל מתחמי ההופעות שלה לשימוש בכוסות רב-פעמיות.
• ללולה ברמן, שורדת שואה מברגן בלזן שעלתה לארץ ממש עם קום המדינה וזכתה להגיע השנה לגיל 100, היה חלום: לפגוש את ירדה ארזי. ד"ר תמרה קוליץ, מייסדת עמותת "למענם", תיווכה – והזמרת התייצבה בביתה של ברמן ושימחה אותה. "פגשתי אישה מקסימה, חכמה, מרתקת עם סיפור חיים מצמרר ואופטימיות מעוררת השראה. בגיל 100 היא יכולה ללמד את כולנו שיעור חשוב", סיפרה ארזי.
גיא דוננפלד, מנכ"ל איגוד מהנדסי ואדריכלי ערים, עוזב את תפקיד מהנדס העיר דימונה לטובת בית שמש. הוא ייכנס לתפקידו בחודש יוני ויהיה אחראי על גיבוש מדיניות התכנון, הרישוי והפיקוח בעיר וישמש גם כמהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. (הילה ציאון)
בקטנה
• ביום הזיכרון יעלה בערוצים ניקלודיאון וטין ניק משדר מיוחד שינגיש לקהל הילדים את סיפוריהם של צעירים וצעירות שאיבדו את אחיהם ואחיותיהן ב-7 באוקטובר ובמלחמת חרבות ברזל.
• אילת מקדמת הקמת פקולטה בינלאומית לרפואה, שתעניק בנוסף שירותי רפואה לנופשים בעיר. התוכנית הוצגה בכנס בהובלת חברת "מדיקל דוקטור".
• קרן עטופים באהבה (ICF) משיקה קמפיין גיוס תרומות בסך 1.8 מליון דולר להבטחת עתידם של יותר מ-400 יתומי 7 באוקטובר. (חבצלת דמארי)
• דווקא בתקופה זו, הזמרות יעל דקלבאום ומירה עילבוני קיבלו בגרמניה את פרס פעילות השלום וקידום הדו-קיום התרבותי בשם תנועות "נשים עושות שלום" ותנועת הנשים הפלסטיניות "נשות השמש".
• אבי קבילי, הבעלים של רשת TACTICAL-ZONE, תרם 200 אלף שקל למיזם "רצים לזכרם" שיתקיים ביום הזיכרון. (חבצלת דמארי)
מינויים
אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך, נבחר ליו"ר פורום הקרנות הפילנתרופיות בישראל.
• פרופ' לאה פרץ, לשעבר בשנקר, תעמוד בראש בית ספר אוניברסיטאי ראשון לעיצוב באוניברסיטת חיפה.
טל האופטמן מונה למנהל תחום הנדל"ן בחטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים. (הילה ציאון)