הפועל ירושלים חוזרת לכושר בזמן, ואולי עוד ייצא לה מזה גביע, כי ביום חמישי מחכה לה חצי הגמר מול הפועל באר-שבע/דימונה. אמש היא השיגה 67:84 בקריית-אתא, כשלמעט קאמבק קצר של המארחת ברבע השלישי, שום דבר לא באמת הפריע לירושלים לקחת את המשחק.
יובל זוסמן הצטיין עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים, ובקרוב יקבל חבר חדש: ירושלים הכריזה אחרי הניצחון על החתמתו של הרכז טרבור לייסי (32, 1.93 מטר) עד לסיום העונה. בשנתיים האחרונות הוא שיחק במדי קרמונה האיטלקית, ונחשב לצלף שלשות עם ממוצע של כ-40 אחוזים לאורך הקריירה. אמין סטיבנס תרם 14 ותשעה ריבאונדים לקריית-אתא.
באר-שבע, מצידה, לא מוכנה למשחק הגביע מול ירושלים – ותקועה במקום האחרון אחרי הפסד 93:89 בחוץ להפועל חיפה. מרקוס בינגהאם השווה את שיא הליגה של אייזק רוזפלט עם 26 כדורים חוזרים, וחיבר אותם ל-22 נקודות בערב ענק. קריס בנקסטון 20 למפסידה.
הפועל ת"א. הרכז הקנדי טיילר אניס (29, 1.89 מטר), ששיחק העונה בנאפולי, חתם בקבוצה. אניס, בעל עבר של ארבע שנים ב-NBA, העמיד העונה ממוצעים של 13.9 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-1.8 חטיפות, והוביל את קבוצתו לזכייה היסטורית בגביע האיטלקי. הוא שיחק גם בפנרבחצ'ה, טורק טלקום וטופאש בורסה הטורקיות. (אפרת עמורבן)