• פתיחות: המותג בירקנשטוק (BIRKENSTOCK) מתרחב ופותח חנות שלישית בקניון רמת אביב בהשקעה של כמיליון שקל. רשת סופר-פארם פותחת בהשקעה של 3 מיליון שקל סניף דגל בעופר הקניון הגדול בפתח-תקווה. הסניף משתרע על שטח של כ-800 מ"ר.
• סמנכ"ל תקשורת, קשרי ממשל ואחריות תאגידית בבזק, גיא הדס, הודיע למנכ"ל בזק, ניר דוד, כי החליט לפרוש לאחר 16 שנים בחברה. בתחילת החודש פרש מבזק במפתיע גם המנכ"ל לשעבר רן גוראון. זמן קצר לפניו פרש מתפקידו גם היו"ר לשעבר, גיל שרון. (ישראל וולמן)
• נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין (17) נבחר כשגריר לי קופר ומצטרף לנבחרת השגרירים של מותג האופנה הבריטי. אלקין נחשב לאחד מנהגי המרוצים הצעירים הטובים בעולם. הוא מתגורר בקריית-ים ולומד בבית הספר "הריאלי" בחיפה. הקמפיין יעלה במהלך החודש.
אפל הכריזה על האייפד הדק בעולם באירוע וירטואלי שקיימה אתמול והציגה שני אייפדים חדשים בגודל 13 אינץ' (1,300 דולר) ו-11 אינץ' (1,000 דולר), בעיצוב דקיק מאי פעם - 5.1 מ"מ בלבד, לראשונה עם מסכי OLED, ועם מעבדים חדשים מסוג M4. בנוסף הושקו גם "עיפרון" דיגיטלי חדש, שמגיב ללחיצה, ו"מקלדת קסם" חדשה לטאבלט. (ישראל וולמן)
"ד"ר גב", מותג המזרנים והכיסאות האורתופדיים חוגג 40 שנה ולרגל האירוע מציע 40 מוצרים בעד 40 אחוזי הנחה, בהם כריות, שמיכות, מזרנים וכיסאות.
• מלון קרלטון תל-אביב נבחר למלון העסקים הטוב ביותר בישראל לשנת 2024 על פי אתר world travel awards. המלון המעוטר בחמישה כוכבים, מממוקם על קו החוף.