"סחיטה טהורה!!!!!!!!" כך כינה בנו של דונלד טראמפ, אריק, את עדותה של סטורמי דניאלס אתמול במשפט ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). עדותה של דניאלס עוררה סערה בבית המשפט והביאה את התביעה לדרוש את ביטול התיק.
דניאלס סיפרה שהכירה את טראמפ לראשונה בשנת 2006, בהיותה בת 27. אחד מאנשי האבטחה שלו פנה אליה, ואמר לה כי הוא מעוניין לאכול עימה. היא סירבה בתחילה, אך בהמשך חזרה בה. היא הגיעה אל הסוויטה במלון שבו שהה טראמפ, ובעדותה אמרה כי חשבה שימשיכו משם לארוחת ערב במסעדה.
1 צפייה בגלריה
yk13915712
yk13915712
(על הדוכן. איור של דניאלס מעידה אתמול | צילום: רויטרס, Jane Rosenberg)
אלא שטראמפ, לפי עדותה, המתין לה בפיג'מה, שאותה הוא החליף כשהייתה בשירותים לתחתונים וחולצה קצרה. "זה הבהיל אותי, הכוונה הייתה ברורה", סיפרה אתמול.
טראמפ, שב-2006 כבר היה נשוי לאשתו מלאניה, מכחיש כי בכלל קיים יחסים עם דניאלס. אתמול בבית המשפט, כשדניאלס סיפרה כי טראמפ אמר לה להכות אותו בזמן היחסים ביניהם, הוא בתגובה סינן "זה בולשיט".
כזכור, משפט דמי השתיקה החל בכך שטראמפ הואשם בהונאה עסקית, כיוון שכביכול שילם דמי שתיקה לשחקנית הפורנו. דניאלס התעקשה לטעון בדיון שטראמפ, למרות הכחשתו, כן קיים עימה יחסים. היא העידה שקיבלה ממנו 130 אלף דולר בתמורה לשתיקתה בדבר המפגש ביניהם בזמן קמפיין הבחירות לנשיאות ב-2016. לטענת התביעה, עורך דינו של טראמפ לשעבר, מייקל כהן, היה האחראי על העברת הכספים.
כהן לפי טענה זו העביר לדניאלס את תשלום דמי השתיקה, טראמפ החזיר לו את הסכום, והארגון של טראמפ רשם את ההחזרים הללו כהוצאות משפטיות – מה שלטענת התובע המחוזי במנהטן הוא פשע פלילי, שעובר על חוקי הבחירות וחוקי המס ולמעשה מהווה הונאה.
בעדותה, דניאלס אף טענה כי פנו אליה בשנת 2015, כשהייתה במגרש חנייה בלאס-וגאס, ודרשו ממנה "לשמור על שקט" בנוגע לטראמפ. לדבריה, היא לא דיווחה למשטרה כיוון שפחדה. דניאלס סיפרה כי שלא שיתפה את בן הזוג שלה באותם הימים, כיוון שהוא התמודד עם פגיעה נפשית.
דניאלס אמרה שחלק מהסכם השתיקה שעליו קיבלה את הכסף מטראמפ, אוסר עליה להיות בקשר כלשהו עימו.