בנק ישראל הודיע אתמול על הנפקת מטבע זיכרון שנושאו "ישראל ביחד", לציון יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל ובצל אירועי 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. במטבע אפשר לראות ידיים מושטות זו לזו רגע לפני האחיזה. בחלקו התחתון של המטבע מופיע טרקטור הנוסע על תלמים, וברקע בתים וצמחייה האופייניים ליישובי העוטף. בחלקו העליון של המטבע הכיתוב "ישראל ביחד", כשברקע הספרות 76 לציון שנות העצמאות. (גד ליאור)
1 צפייה בגלריה
yk13917002
yk13917002
(המטבע המיוחד)
• רגע לפני יום העצמאות, קרפור פותחת מחדש את הסניף שלה בשדרות שנפגע מטיל ב-7 באוקטובר. ההשקה תתקיים היום, לאחר שהנהלת הרשת החליטה לשפץ את הסניף בעלות של 12 מיליון שקל ולפתוח סניף היפרמרקט שיהיה הסניף ה-90 בארץ. (נווית זומר)
• חנות דגל למותג הגלישה והאופנה האוסטרלי ריפ קרל (RIP CURL) תיפתח היום בביג פאשן אשדוד - הראשונה מתוך 10 חנויות בישראל. הזיכיון של המותג נרכש על ידי אלקטרה מותגי צריכה. המותג החל להפעיל בישראל אתר אינטרנט עם שירות משלוחים עד בית הלקוח. (נווית זומר)
• חברת לוגיסטיקר, מקבוצת ממן, זכתה במכרז של משרד הביטחון לאחסנה של כמיליון ערכות מגן ומסכות אב"כ למבוגרים ולילדים לעיתות חירום. היקף הפעילות הינו 10 מיליון שקל.
(איריס ליפשיץ-קליגר)
• קבוצת רב בריח נבחרה לספק עשרות דלתות כניסה חכמות מדגם SMART לפרויקט המגורים "יפה נוף 120" בחיפה של חברת הנדל"ן דוניץ אלעד.