בהפועל ירושלים לא ציפו שיהיה להם כל כך קשה מול המדורגת אחרונה בליגה, אבל זה כמעט נגמר בסנסציה ובהופעה היסטורית של הפועל באר-שבע בגמר הגביע על חשבון זו שמחזיקה בו. בסופו של דבר החבורה של יונתן אלון התעשתה וניצחה בשיניים 69:74.
כל המחמאות מגיעות לקבוצה של אורן אהרוני שנתנה פייט והצליחה לחזור פעמיים מפיגור דו-ספרתי: פעם אחת ברבע השני ובפעם השנייה ברבע האחרון, אחרי שהירושלמים כבר החלו להשתעשע, ובלי לשים לב איבדו יתרון מבטיח.
מי שהציל את יונתן אלון היה יובל זוסמן, שתפר שלשה ענקית והקפיץ את אלפי אוהדי ירושלים ביציעים. מזה באר-שבע כבר לא הצליחה להתאושש, ונותרה עם המחמאות. ירושלים תחכה למנצחת במשחק היום (14.00) בהיכל מנורה מבטחים בין מכבי ת"א לקריית-אתא, שתנסה לחולל הפתעה ענקית ולמנוע שחזור של הגמר מהעונה שעברה.
הרבו לירושלים: קרינגטון 16, רנדולף 12, טיוס 9, זוסמן וג'ונסון 8. לבאר-שבע: גאנט ושרפילד 16, בנקסטון 13, לואיס 10.
ליגת העל. שלשה ענקית של דניאל רוזנבאום שתי שניות לסיום סידרה להפועל חיפה ניצחון חוץ דרמטי, 89:90 על בני הרצליה. בכך התבססה הקבוצה של גיא גודס במקום השביעי והתקרבה להבטחת הכרטיס לפלייאוף.
כדוריד. א.ס רמת-השרון, שמוליכה 1:2 בסדרת גמר הפלייאוף, תוכל לזכות מחר (17.00, בית מכבי) באליפות ולהשלים דאבל אם תנצח את מכבי ראשל"צ.
(ספי פסטרנק)