נכון, זה לא מחקר אמפירי מסודר, עם תצפית ליציעים והכל - ועדיין יש לי תחושה שיש לנו מנצחת בנוקאאוט במצעד המועדונים שהכי מסוכנים לבריאות האוהדים שלהם.
גבירותיי ורבותיי, קבלו בהרבה חמלה ובשני כדורי ציפרלקס את בני-יהודה ת"א, הקבוצה שמביאה אוקיינוסים של שלווה לאוהדים שלה. מועדון שכולו מדיטציה טיבטית על קצה הר מושלג. קבוצה שהמאמן שלה, עומר פרץ, הוא הדלאי לאמה של הכדורגל הישראלי.
נסו לעקוב רגע אחרי ההשתלשלות:
שישי שעבר, עושה בושות מול טבריה, האוהדים מקללים, יורקים, יורדת למקום השלישי. שלישי האחרון, מנצחת את יפו, 9,000 כתומים משולהבים בבלומפילד, "אלירן עטר תעלה אותנו ליגה", שרים לכוכב, מטפסת חזרה למקום השני שמוביל לליגת העל.
שישי האחרון, מפדחת מול הרצליה, מקבלת שני גולים של ברכיים רועדות, של ריבאונדים מקרנות, עטר מוחלף, יורדת שוב למקום השלישי.
רק בריאות, בני-יהודה. נמסטה.
ˆ ˆ ˆ
מברוק קריית-שמונה על העלייה לליגת העל. איך התגעגענו וזה.
אין מה לומר, עלייה בסטייל. שלוש קליל על מכבי יפו בשישי - אחרי שבכל אחד משני המפגשים הקודמים נגד יפו, קריית-שמונה נתנה חמש.
בכל מקרה, איך נסכם קריית-שמונה? לא הרשמת, שיחקת מחוץ לעיר, התעוררת מתי שצריך, לא הרשמת, הצגת את ההגנה הטובה בליגה, לא הרשמת.
רגע, מה אומרים? זה לא סגור? נותרו עוד שני מחזורים? לא לדאוג קריית-שמונה, גם אם תפסידי פעמיים, תמיד יהיה לך את בני-יהודה. נו, ההיא מהמדיטציות והציפרלקסים.
ˆ ˆ ˆ
כשיוסי ג'נאח קיבל את הפועל עפולה, היא כבר הייתה עמוק בליגה א'. בין מכבי נוג'ידאת להפועל בועיינה.
אבל המאמן, שהגיע על תקן צ'אנס אחרון, החזיר את עפולה מהעולם שאחרי הלאומית. יחד איתו השיגה הקבוצה חמישה ניצחונות רצופים, כולל אחד בקרב ישיר בשישי נגד כפר-סבא. אם בסופו של יום עפולה אכן תשרוד בלאומית, נצטרך לתת למבצע ההישארות המשוגע שלה שם. אולי גם ערך בוויקיפדיה. מבצע ג'נאח יהיה פיקס.
ˆ ˆ ˆ
תוצאות המחזור ה-35: מכבי יפו - קריית-שמונה 3:0. יאיר מרדכי (47), מוחמד אבו-רומי (51), עאיד חבשי (58 בפנדל). טבריה - נוף הגליל 0:1. והיב חביבאללה (70). מכבי הרצליה - בני-יהודה 2:2. להרצליה: רן ואתורי (8), ניר גואטה (45). לבני-יהודה: שביט מזל (24), מיקו ממן (93). רמה"ש - אום אל-פאחם 2:2. לרמה"ש: רועי הר (58), רוי מליקה (91). לאום אל-פאחם: דובב גבאי (33, 68). שפרעם - עכו 5:2. לשפרעם: יזן נסאר (46), יואל אבוחצירה (52). לעכו: נאנה אקוסה-במפה (36, 79), רווה אסייג (57 בפנדל, 62), אמיר ריאן (80). הפועל ר"ג - כפר-קאסם 1:0. סייד אבו-פרחי (14). ראשל"צ - נס-ציונה 1:1. לראשל"צ: משה סמל (55). לנס-ציונה: סונגה צ'יפיוקה (26). סינטיהו סלליך החמיץ פנדל (33). כפר-סבא -
עפולה 1:0. שלו דסטה (58). (ספי פסטרנק)