"הוא היה ילד עם עיניים טובות ולב טוב. חבר טוב, אוהב אדם ואהוב על הבריות. לארמיאס הייתה ענווה גדולה ודרך ארץ והאובדן שלו קשה ובלתי נתפס", כך מספרת עדי ממו, מחנכת כיתה י"ב של ארמיאס.
ההודעה על נפילתו של סמל ארמיאס מקוריאו, תושב העיר באר-שבע שנהרג בפיצוץ זירת מטענים בשכונת זיתון בעיר עזה, הגיעה זמן קצר לאחר שחמאס שיגרו רקטות לעבר העיר.
1 צפייה בגלריה
yk13920783
yk13920783
(סמל ארמיאס מקוריאו ז"ל)
בתיכון המקיף הדתי אמית באר-שבע, שם למד, ספדו לו: "בית הספר אבל וכואב על נפילתו בגבורה של בוגרנו האהוב ארמיאס מקוריאו ז"ל, לוחם הנח"ל שנפל ברצועת עזה בהגנה על עמו וארצו".
צוריאל רובינס מנהל בית הספר אומר כי "ארמיאס רק סיים את לימודיו בבית הספר בשנה שעברה ורוב מוחלט של התלמידים מכירים אותו והמומים מכאב. הוא היה נער מתוק שקיבל החלטה לא מובנת מאליה לשרת כחייל קרבי ולהגן על המדינה. כולנו עם משפחתו באבלה הכבד. נקיים לתלמידים ומורים מפגש שבו נוכל לכאוב ביחד ולחזק איש את רעהו". גם ראש העיר באר-שבע רוביק דנילוביץ כתב: העיר באר-שבע אבלה וכואבת על נפילתו של תושב העיר, סמל ארמיאס מקוריאו, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, בקרב בצפון רצועת עזה. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד של משפחתו ויקיריו". הלווייתו של ארמיאס ז"ל צפויה להתקיים היום בבית העלמין הצבאי בבאר-שבע.