הפועל ת"א התרסקה העונה כי היא עברה לקבוצת אנשים שאין להם מושג בכדורגל ובניהול. אם הם נותנים את תפקיד המנהל המקצועי למאמן נערים וטוענים שיש לו אנגלית טובה, זה מסביר הכל. הפועל ת”א היא לא בית-ספר או מכללה, היא זקוקה לאיש מקצוע שעבר דברים בכדורגל. כל מי שנמצא היום בחלק המקצועי של הפועל ת"א והיה שותף לירידת הליגה המבישה הזו, אסור לו להישאר במועדון.
הייתי במשחק מול אשדוד שלשום בבלומפילד ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי. ראיתי ששחקנים שלא נלחמים, שלא אכפת להם. הפועל לא זורמת להם בדם. אפילו בעיטה אחת למסגרת לא הייתה. הייתי פשוט בהלם. איך מועדון כזה לא דואג שיהיה לו שוער שני איכותי? שוער ברמה של עשרה אחוזים פחות מהראשון. הרי יש הרחקות ופציעות, איפה ההיגיון?
בסופו של דבר, הכל מתחיל מהמאמנים. שילמדו מיעקב שחר: הוא נתן לרוני לוי להתחיל בקבוצת הנוער ואחר כך קיבל ממנו שלוש אליפויות. הפועל ת"א הביאה מאמנים שמחזיקים טאבלט ועושים סטטיסטיקה, אבל היא צריכה אנשי מקצוע מנוסים שראו או דבר או שניים בכדורגל שלנו. כשמינו את יוסי אבוקסיס, פנה אליו מישהו מוכר מאוד ואמר לו שגם לפפ גווארדיולה, המאמן הטוב בעולם שהמציא מחדש את הכדורגל, יש על הספסל שני עוזרים בני 70 פלוס. כשיש תסבוכת, גווארדיולה הגדול פונה אליהם, מתייעץ ועושה שינויים. חבל שאבוקסיס לא לקח שני אנשי מקצוע שהפועל זורמת להם בדם. זו אחת הסיבות לכך שהפועל ירדה ללאומית.
הקבוצה חייבת ניהול אחר, לא להתעסק במסיבות עיתונאים. יעקב שחר משקיע סכומי עתק במכבי חיפה בכל שנה ועושה מסיבת עיתונאים פעם בשנה. אותו ואת מיץ’ גולדהאר לא מעניינת התקשורת, אלא האנשים שלהם - וזה לא קורה בוולפסון.
להפועל ת"א יש את אחד הקהלים המטורפים בעולם. לא ראיתי אוהדים כאלה במכבי חיפה או במכבי ת"א. גם כשהקבוצה בפיגור הם מעודדים, שרים ותומכים. אבל מי בחר את השחקנים האלה? זה מזכיר את הממשלה, כולם אשמים ורק הראש לא אשם. אבוקסיס נכשל בבית"ר ירושלים, בבאר-שבע ובבני-יהודה, אז למה חשבו שהוא יציל את המצב? בסוף, מחוסר ברירה, נתנו לטועמה לנסות להציל את המצב, אבל הוא לא מאמן גדול. בקיצור, כמו שאמר דוביד שווייצר, "כולם עובדים על כולם". עצוב מאוד שזה המצב של הקבוצה שכל כך יקרה לליבי.